dat trekt toch op niks
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenEen nog beter stuurgevoel dan een R8... ik moet een ur-q hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendat trekt toch op niks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenJa man... Verkeerde ET is verkeerde ET.... Die set kwam van een RS6 zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendat had ik echt nooit verwacht (dat van dat stuurgevoel)
Zo'n ur-q moet met z'n nog lichtere kas gewoon zalig zijn
voor mij wel een 10V.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenJep, maar hebben we zo al een setje voor de opvolger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenQua opzet is het zeer gelijklopend aan dat van m'n ex-CSQ (pre-FL quattro 44), en vraag maar aan matteus hoe verdomd goed het stuurgevoel van die kar al niet was.
Zo'n ur-q moet met z'n nog lichtere kas gewoon zalig zijn
voor mij wel een 10V.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenTis nogal luid, maar wel echt een mooi geluid vind ik.
+ YouTube Video
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDeze namiddag op de E17 een zilvergrijze Peugeot 407 SW gespot mét RS-logo . Nieuwe daily van Avantus?
Comment
-
-
Zou da na een tijdje niet irritant worden, dat gebrul van die RS4? Hemels geluid maar als ge in gesprek zijt met iemand kunde u toch moeilijk inhouden met gas geven he? Of hoor je da ni zo neig binnenin?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenDe milltek klinkt beter imo. Dit is naar mijn mening een iets te scherp geluid voor 'n V8.
+ YouTube Video
Comment
Comment