Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
dat had ik echt nooit verwacht (dat van dat stuurgevoel)
Qua opzet is het zeer gelijklopend aan dat van m'n ex-CSQ (pre-FL quattro 44), en vraag maar aan matteus hoe verdomd goed het stuurgevoel van die kar al niet was.
Zo'n ur-q moet met z'n nog lichtere kas gewoon zalig zijn
voor mij wel een 10V.
Qua opzet is het zeer gelijklopend aan dat van m'n ex-CSQ (pre-FL quattro 44), en vraag maar aan matteus hoe verdomd goed het stuurgevoel van die kar al niet was.
Zo'n ur-q moet met z'n nog lichtere kas gewoon zalig zijn
voor mij wel een 10V.
Vorige week nog een zwarte RS4 B7 sedan gezien toen ik stond te tanken.
Ferm verlaagd en zwarte velgen (met een rood randje, maar dat ben ik niet meer zeker) en een prachtig geluid!! Twas een belg, toevallig niemand die weet welke ik bedoel en er foto's van heeft ?
Zou da na een tijdje niet irritant worden, dat gebrul van die RS4?Hemels geluid maar als ge in gesprek zijt met iemand kunde u toch moeilijk inhouden met gas geven he? Of hoor je da ni zo neig binnenin?
Nee, dan vind ik de tubi's knapper. Dit is nog zo gedempt, en niet het pure geluid van de motor, maar wat geborrel dat door het filteren heen komt. Ik zou natuurlijk ook eerder de millteks kopen want die tubi's zijn degoutant luid. Maar het geluid op zich vind ik mega knap.
Comment