Oorspronkelijk geplaatst door Daann
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtenja wadde seg, zijn remmen zijn alleszins geweldig
transformatie:
The premium domain verle.be is for sale on fruits.co. Secure the domain now and start your online success story. Safe payment and quick transfer are guaranteed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDat nog nooit weten rood worden.
Effe nog 1000km met te weinig olie rijden is een strak plan! Tss min en max is 1l, voila.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendude, trek gewoon de oliepeilstok eruit (op een vlakke ondergrond liefst) en kijk hoeveel hij aangeeftOorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenEr zit sowieso nog in, maar ik weet dus niet hoe groot die marges zijn...
Nu, hoeveel verbruikt dat nog op zo'n 1000km?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten->
'k Heb gekeken, stond op minumum maar er zit nog in.
Nu, hoeveel verbruikt dat nog op zo'n 1000km?
Natuurlijk 'zit er nog in'.
Zelfs als uw peilstok er kurkdroog uitkomt zit er nog olie in.
Dat gezegd zijnde, ik zou nog even doorrijden tot de onderhoudsbeurt. Op die 1000km gaat dat niet uitmaken. Gewoon zorgen dat je de motor hoog genoeg in toeren houdt voor genoeg olie-circulatie te hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenNatuurlijk 'zit er nog in'.
Zelfs als uw peilstok er kurkdroog uitkomt zit er nog olie in.
Was bij wijze van spreken!
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenGewoon zorgen dat je de motor hoog genoeg in toeren houdt voor genoeg olie-circulatie te hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenVandaag in Gent nog eens een S8 kunnen zien. Naast de QP de ultieme zakenwagen.
S8 D3 FL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenJa gast, dat er geen druppel meer zou inzitten zou je 't wel snel doorhebben.
Was bij wijze van spreken!
Komt voor elkaar!
Zou daarmee geen risico nemen. Olie dient ook voor koeling, dus zou ik hem vlug
terug op maximum zetten. 1000 km is nog lang...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenGisteren is de melding op de boordcomputer van de S6 gekomen van het oliepeil.
Normaal kap ik er dan altijd een busje olie in.
Maar nu, maandag gaat ie op groot onderhoud (90.000km) en wordt de olie toch ververst en de filter vervangen.
't Zou dus wel wat verkwisting zijn om voor die week nog een busje olie in te gieten, maar ie gaat wrsch wel nog 1000km doen.
Er zit sowieso nog in, maar ik weet dus niet hoe groot die marges zijn...
Zo een fucking dure kar, en dan gaan besparen op 1 liter olie met het risico op motorschade.
GOED PLAN!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenEigenlijk lijken die stoelen hard op gewone S-line stoelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenEigenlijk lijken die stoelen hard op gewone S-line stoelen
ter vgl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk BerichtenZou daarmee geen risico nemen. Olie dient ook voor koeling, dus zou ik hem vlug
terug op maximum zetten. 1000 km is nog lang...Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
Comment