Oorspronkelijk geplaatst door lender
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenzalige foto!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenEigenlijk lijken die stoelen hard op gewone S-line stoelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtentoch voor te lachen mag ik hopen?
ter vgl
Nee, iemand had dat hier ooit eens gezegd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDat interieurOorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenVet!
Dit in een zwarte en hij is mega gaaf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenA4 Cab
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDat interieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenIdd knap, maar die ouderwetse handrem, waar halen ze die nog vandaan bij Audi...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenVéél beter dan zo'n elektronisch geval!
Ze mogen dat knoppeke er bij mij morgen komen uit flikkeren als ze willen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenWas niet als commentaar op uw post bedoeld hoor.
Ik snap gewoon niet waarom alles elektronisch moet worden...
Ik snap dat ook niet, hoe meer knopkes hoe liever de laatste tijd...
Ik heb mijn wagen al een paar moeten laten afslepen () en die gasten vloeken serieus zenne. Ze mogen hem opkrikken met karrekes met zwenkwielen onder uw achterwielen en dan pas kunnen ze hun werk doen. En ik moet je waarschijnlijk niet vertellen hoe die gasten hun karrekes eruit zien...
Comment
Comment