Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waarschijnlijk zal 't niet veel verschil uit maken, maarr....

I hear on the grapevine some low lives have been in at MRC and stolen 3 cars namely an RS4 an S3 and an S2. Hope it wasnt anyones on here. Dont have reg details atm im afraid
    Hi guys, there was a break in at MRC yesterday and my car with 2 others have been stolen.

If you have seen my red b5 rs4 or know of anything relating to it please let me know.

Banbury CID are dealing with the robbery, i was also informed that all computer equipment was trashed. They are still trying to get hold of Doug i believe.

Thanks guys.

Comment

• We naderen de 100.000km...

Nu gaat ie op groot onderhoud en vorige week al een nieuw setje remblokken gekregen vooraan, nu nog achteraan.

Zodat ie weer goed staat voor de meeting zondag 1 november!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Zit er nog schade op die kar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          Zit er nog schade op die kar?
          Op de achterbumper dit

En nog die kleine kneep en kras vooraan (wel niet opvallend) van die keer dat Porker tegen me reed.

Voor derest niets, why?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• 2 knappe prestaties de TTS...

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• nog eentje

+ YouTube Video

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Raar maar ik ben de R8 precies al beu gezien, meer dan een A6 of A8 zelfs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    Raar maar ik ben de R8 precies al beu gezien, meer dan een A6 of A8 zelfs
                    op foto misschien wel maar telkens ik er ééntje zie irl,is het toch ne headturner hoor,veel meer dan pakweg een 911 of zo

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                        op foto misschien wel maar telkens ik er ééntje zie irl,is het toch ne headturner hoor,veel meer dan pakweg een 911 of zo
                        Mjah, zelfs dan, het is wel indrukwekkend als je er eentje irl tegenkomt, maar ik vind hem niet zo spectaculair meer, een beetje zoals de 911, hoewel die idd nog wat vertrouwder is in het straatbeeld.

Comment

• Aan de kenners: was er in de S8D2 een soort frigo'tje beschikbaar in optie? Bv. in armsteun ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                            Toch een van de lekkerste audi's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                              Fack

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                Aan de kenners: was er in de S8D2 een soort frigo'tje beschikbaar in optie? Bv. in armsteun ofzo?
                                Achteraan achter de armsteun bedoel je dan? Vermoedelijk wel zeker...

Knappe B5 RS4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  Aan de kenners: was er in de S8D2 een soort frigo'tje beschikbaar in optie? Bv. in armsteun ofzo?
                                  Volgens mij niet. Heb ff gezocht in de parts catalog, en geen enkele hit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                    Achteraan achter de armsteun bedoel je dan? Vermoedelijk wel zeker...
                                    Ja bv., of andere OEM oplossingen iig

Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk Berichten
                                    Volgens mij niet. Heb ff gezocht in de parts catalog, en geen enkele hit.
                                    Too bad, toch bedankt!

Comment

• Ik meen wel dat het in de W12 bestond...

Comment

• Het zou me verwonderen dat een frigo niet beschikbaar zou geweest zijn...

Plannen om er een in de S8 plaatsen?

Comment

• gekoeld handschoenvakje?

Comment

Working...
                                          X