Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
    Ik kan hier voor mijn deur gelijkaardige foto's (qua setting dan) trekken nu de straat opgebroken ligt, helaas wel een flink modderbad de laatste dagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
      op foto misschien wel maar telkens ik er ééntje zie irl,is het toch ne headturner hoor,veel meer dan pakweg een 911 of zo
      Ja, da's waar want je ziet ook 20x meer 997's.
      Mooi moment onlangs op de snelweg : een R8 naderde, ik ging opzij, hij wachtte even, en dan lekker zij aan zij ons beider V8 in dezelfde versnelling en gaze geven. V8 in stereo : zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
        Ik kan hier voor mijn deur gelijkaardige foto's (qua setting dan) trekken nu de straat opgebroken ligt, helaas wel een flink modderbad de laatste dagen
        En waar wacht je dan op??

Zaterdag kan ik eens passeren met mijn camera, doen we dan direct een duoshootje.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• 420km en de tank is nog vol

2012 Opel Astra ST Ecoflex
          2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
            420km en de tank is nog vol

Hangt van het verbruik op dat moment, maar zal niet op verbeteren denk ik.
            (als de Q7 die diesel is, al 600 km aangeeft met volle tank)

Spillies zal er weer goed mee geveegd hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
              Blijft voor my één van de mooiste cabrio's die er rondrijden

PFFFFFFFFFFFFFFFFF :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                420km en de tank is nog vol
                Jaja, dat krijg je met 10 zuipende cilinders vooraan.

Normaal is het een 580km met een volle tank, maar 't was nog een leuk ritje, dus dan zie je 't snel zakken.

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Tjah....

Comment

• Audi TT RS by AVUS Performance

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                        Het zou me verwonderen dat een frigo niet beschikbaar zou geweest zijn...

Plannen om er een in de S8 plaatsen?
                        Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        gekoeld handschoenvakje?

Ik bedoel echt iets degelijk, niet zo'n ding waar je 1 blikje cola in kan leggen, of iets dat enkel werkt als je airco opstaat.

De eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat ik me tot nu toe slechts 5 minuten met die kar heb beziggehouden..

Comment

• Press Release

Audi TT-RS – The new „Ur-Quattro”
                          Latest creation from AVUS PERFORMANCE is something special for all Audi fans, especially those who remember the Ur-Quattro with its blistering 5 cyl. turbo sound.
                          The remake by Audi is better known as the TT-RS which shares the engine and of course the sound.
                          With a stock power of 340bhp and 332 lb/ft of torque it is capable of doing the 0-60 in 4.6s.
                          AVUS PERFORMANCE takes it a step forward and improves the power and the look of the TT-RS.
                          Adjustable coilovers and gloss black 20″ Sportec Mono wheels make the TT-RS look much more aggressive.
                          Thanks to the special setup which improves the factory suspension even further and makes the TT run a lot smoother not only on country roads.
                          Different setups for the race track are available either.
                          The matt black skin is something you will probably notice first when seeing the TT-RS.
                          True to the motto „Gloss is out, matt is IN” tuner AVUS PERFORMANCE changes it to matt black (other colors avaiable on request).
                          To give the TT-RS the final touch for the race track power has been increased significantly to a stunning 460bhp and more than 472 lb/ft of torque.
                          0-60 will be passed in about 3.8s and top speed increases to 194mph.
                          Therefore AVUS PERFORMANCE modifies the turbo, ECU software and the exhaust system from turbo back with racing cats.

Attention, latest Sportec offer until 15th of December: Buy 4 wheels and pay only 3 (25% Discount)

- matt black „vinyl” – 1.999 Euro
                          - coilovers – 1.299 Euro
                          - modified ECU + exhaust system (460bhp / 472lb/ft) – price on request
                          - gloss black 9x20″ wheels with 255/30/20 Michelin Pilot Sport Cup+ – 6.400 Euro

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                              PM HR?

Comment

• Comment

• Die hele TT hype gaat zoals de vorige generaties volledig aan mij voorbij...afvoeren die handel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Die hele TT hype gaat zoals de vorige generaties volledig aan mij voorbij...afvoeren die handel
                                    Vind ik ook, enige echt leuke aan die kar is de 5pitter die terug komt.

Comment

• Alleen jammer dat er zo'n mottige kikker rond zit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                        Die hele TT hype gaat zoals de vorige generaties volledig aan mij voorbij...afvoeren die handel
                                        Ik heb dat dus ook.

TTS en TTRS. Allemaal leuk dat je een snelle auto hebt, maar het blijft wel een TT he

Das gelijk een SLK 63 AMG Black Series als dat zou bestaan

Comment

• Bwa bwa, we vinden die 2.5 TFSI binnenkort zeker nog ergens in terug.

Comment

Working...
                                          X