Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    statiewagen, is dat iets als statiegeld?
    Ja, of met andere woorden, de recyclagepremie die uw kar nog waard is.

Neen, 's nie waar, dikke ketel

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      huh? Jij hebt BN-pipes en chip. Roger is OK!

Je vond die chip niet goed...en aangezien ik geen zak van auto's ken vond ik die dan ook maar niet goed, en ik zit er nog altijd mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Je vond die chip niet goed...en aangezien ik geen zak van auto's ken vond ik die dan ook maar niet goed, en ik zit er nog altijd mee
        qua prestaties is dat een Ok chippie, qua verbruik zit je denk ik 20-30% hoger
        nuja, beter te rijk gechipt dan te arm!

Eens mee naar JD gaan als de tijd rijp is hé

Comment

• Je verarmt wel snel van een te rijke chip!

Ik zie mezelf die nog wel eens opnieuw binnensteken, want dat verbruik is echt belachelijk.

Laat morgen trouwens nog iets weten, voor ik me weer bedenkt!

Comment

• Ik passeer er morgen na het werk, keep you posted

Comment

huh? Jij hebt BN-pipes en chip. Roger is OK!

Comment

Je verarmt wel snel van een te rijke chip!

Ik zie mezelf die nog wel eens opnieuw binnensteken, want dat verbruik is echt belachelijk.

Laat morgen trouwens nog iets weten, voor ik me weer bedenkt!
                Hoeveel zit je zo? Want volgens want ik lees, daalt 't verbruik veelal na chip.

Comment

Hoeveel zit je zo? Want volgens want ik lees, daalt 't verbruik veelal na chip.

Ik heb onderweg naar Berlijn 3 keer volgetankt, en da's zowat 800km denk ik. Wel stevig doorgereden maar dan nog, op de autostrade zou dat verbruik juist erg goed moeten meevallen.

Comment

• Kijk, ik wil dus een TT RS

460pk en 639Nm, 3.8sec sprintje, en 312 top.

kleur van wielen en koets mogen ze omwisselen.

Comment

• Je bent de snelste in een lelijke, dan

Comment

• Maar die motor moet zo geweldig zijn

Comment

• 640 Nm uit een 2.5.
                          Da's toch belachelijk veel?

Comment

PM HR?
                            Idem

Comment

De eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat ik me tot nu toe slechts 5 minuten met die kar heb beziggehouden..
                              Shame on you!

Comment

Eens mee naar JD gaan als de tijd rijp is hé
                                ... of richting Duitsland. Gekende namen op de duitse forums Erdal en Micha ... Gevoelsmensen die voelen wat uw RS scheelt en er een gigantische kennis van hebben.

Comment

• Juist, Micha die ken ik nog...zit op rs-quattro dacht ik?

Comment

• Erdal en Micha zijn super idd, maar wist niet dat die ook RS2's ed doen? Ken ze eigelijk enkel van fijne B5 RS4 en RS6 tuning

Comment

• Erdal doet met zijn bedrijf zelfs chiptuning aan andere merken. Rijdt zelf momenteel met een gechipte Porsche Turbo.

.. tja en Micha heeft volgens mij verstand van alles met ringen, turbo en RS achterop.

Samen hebben ze afgelopen winter een MTM 500 pk blok in de RS4 van een kameraad van me gelepelt en op punt gezet

Comment

• Ik had gehoord dat ze bezig waren om een RS6 motor in een manuele RS4 te lepelen...was dat dat project?

Comment

• nee .. dat is de RS4 (B5) van Micha zelf. Is een meer jaren project, waarbij alles aangepast wordt tot en met bv. de achterkant van de koplampen aangezien ze anders niet erin passen. Wagen moet uiteindelijk rond de 800 pk. draaien.

Heb op mijn werk pc. nog wat foto's staan ervan. Zal ze morgen proberen te posten.

Aangezien het wat lang duurt, heeft hij daarnaast maar een RS4 (B7) gezet.

Comment

Working...
                                          X