800pk
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
afgelopen jaar met de MTM RS4 en een aantal 'klanten' van Micha op stap geweest zum Ring. De 500pk. was de langzaamste/minst krachtige van het rijtje
Comment
-
Wijvenbak, foorbak, jeanettenbak ... I don't care. 'k Vind die TT RS bloedgeil. Enige minpuntje is z'n "halve" quattro, maar 'k zou 'm dat nog vergeven. Groot genoeg voor ons twee, meer dan voldoende stouwruimte, erg knap en knus interieur, fantastische zetels (optionele kuipjes), easy tunebaar en ik vind 't al bij al een knappe auto.
De wederhelft wil niet mee. Ze vindt 't een sjonniebak eerste klas. 't Hielp natuurlijk niet dat 't model dat we zijn gaan bekijken zo'n suzukagrijze (vuilwit uni, echt YUK qua kleur) was en 'ie die donkergrijze 5-spaaks 19" wielen had steken. Op dat vlak gaf ik ze alleszins gelijk.
En toch...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenMoest ik naar mijn vrouw luisteren reed ik nu met dit rond waarschijnlijk:
Wat je wsl, alle gekheid op een stokje, een BOM geld bespaard had
Dus in sé heeft ze wel gelijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWat je wsl, alle gekheid op een stokje, een BOM geld bespaart had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWat je wsl, alle gekheid op een stokje, een BOM geld bespaard had
Hmm ja, ok.
En dan zit je daar met dat geld, en wat dan? Investeren in geitewollensokken?
Het is wel waar dat ipv "elk excuus is goed om de auto uit te halen" het dan wel "elk excuus is goed op de auto NIET uit te halen" zou worden
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHmm ja, ok.
Aan verhongerde negertjes geven in Sudan?
Natuurlijk niet man, gewoon raggen met dat geld!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHmm ja, ok.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenwho needs an RS4?
IK ben wel benieuwd of DKG hetzelfde zou geven. Maar dan nog, gezien het feit dat de E92 behoorlijk wegtrekt van een B7 RS4 op hogere snelheid...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenMoest ik naar mijn vrouw luisteren reed ik nu met dit rond waarschijnlijk:
Laat ze lekker het huishouden doen, zijn ze tenminste nuttig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenVrouwen moeten zich niet bemoeien met auto's, hebben ze helemaal geen verstand van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Deze S4, TTS, TTRS,... Allemaal verdómd rappe ketels! Audi is goed bezig op dat vlak!
Comment
Comment