Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Schamen is veel gezegd natuurlijk. Ik ben normaal niet zo'n fan van de huidige A4, en ik vind een Z4 veel knapper dan een TT, maar toch moet ik toegeven dat beide modellen in S/RS-versie me aanspreken omwille van de techniek. Nogmaals: ik vind dat ze bij Audi (en meer specifiek de S/RS-afdeling) goed bezig zijn!
Ik vind dat een kwestie van traditie, niet van meekunnen...
M = atmosferisch, RS = turbo.
Voor de B7 RS4 maak ik graag een uitzondering, en S hoeft voor mij geen turbo te zijn (hoewel dat traditioneel ook beter zou kloppen).
Ik vind dat een kwestie van traditie, niet van meekunnen...
M = atmosferisch, RS = turbo.
Voor de B7 RS4 maak ik graag een uitzondering, en S hoeft voor mij geen turbo te zijn (hoewel dat traditioneel ook beter zou kloppen).
Ach ja, wat is traditie in de autowereld de dag van vandaag nog waard...
Ik had hier ergens eerder al es gepost dat RS2's in de US & Canada onmogelijk zijn. Sinds kort echter kan de RS2 echter in Canada binnengebracht worden als oldtimer omdat ie 15 jaar is. Bijgevolg....
Comment