Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• We want pics

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Morgen nummerplaat halen voor de S8

Als het mogelijk had geweest, had ik R0N1N genomen ofzo
      Freude am gas

Binnenkort eens onze V8'tjes eens naast mekaar laten brullen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
        Freude am gas
        Vorsprung durch Gas!

Comment

• Comment

• Jaja, dat dacht Dolf ook!

Comment

• kleur audi S4

Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
              Jaja, dat dacht Dolf ook!
              Vraagje bij bavaria moters staat een witte(?) S4 avant te koop.
              Wat is het verschil tussen Ibis wit en deze kleur, volgens de verkoper suzuka grey metalic
              een audi exclusive kleur( optie van ongev. 3000 euro!!!! en dit voor wit!?)

Comment

• Geen idee waarom jij JanC daarvoor in uw post op neemt maar het verschil is dat Suzuka grey inderdaad Audi Exclusive is en dus duur. Daarom niet mooi.

Hieronder zie je Suzuka op de Q7 en Wit op de RS4

Comment

• Kan er iemand productie-aantallen vinden van de S8 D2? Liefst onderverdeeld in automaat/manueel?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                      Rinspeed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                        Geen idee waarom jij JanC daarvoor in uw post op neemt maar het verschil is dat Suzuka grey inderdaad Audi Exclusive is en dus duur. Daarom niet mooi.

Hieronder zie je Suzuka op de Q7 en Wit op de RS4

suzuka grey is irl echt wel veel knapper dan ibis wit,op foto niet goed zichtbaar maar suzuka
                        is gewoon zeer licht grijs,dus is een kleur dat je pas kan beoordelen na het echt gezien te hebben imo

Comment

Kan er iemand productie-aantallen vinden van de S8 D2? Liefst onderverdeeld in automaat/manueel?
                          Et encore..

Vroeger moeten er toch redelijk wat S8D2's hebben rondgereden voor chauffeur-doeleinden, maw: er moeten toen toch nog verschillende addenda beschikbaar zijn geweest. Kan helaas niks op het web vinden, behalve wat spullen van audi exclusive voor de recente 6.0 W12 bv.
                          Ik denk vooral aan zaken als een "Klapptisch" bevestigd aan de rugleuning, een eventueel "Kühlfach" etc.

Comment

• nope, bij mijn weten niet beschikbaar geweest. Enkel kim schmitz had er met z'n bedrijfje wel stuff voor

Comment

• Ik had zo'n site gevonden specifiek voor de S8 D2 met ook allemaal aftermarket spullen, maar die staat bij mijn favorieten op de computer op mijn kot...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• de Megacar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  nope, bij mijn weten niet beschikbaar geweest. Enkel kim schmitz had er met z'n bedrijfje wel stuff voor

Kan toch niet, ergens

Ik zit nu met een skivak, dat gaat toch niet meer gebruikt worden aangezien ik wsl opteer voor een tank achter die rugleuningen. Daarom evtl op zoek naar mogelijkheden etc.

Die shit van audi exclusive is belachelijk vet

Office pakket, geschift.

Comment

de Megacar!
                                    Ja, en wsl mega-failliet, mega-corrupt, mega-voorschot en mega-nooit meer iets van horen

Comment

Office pakket, geschift.
                                      Show us!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Kan toch niet, ergens

Ik zit nu met een skivak, dat gaat toch niet meer gebruikt worden aangezien ik wsl opteer voor een tank achter die rugleuningen. Daarom evtl op zoek naar mogelijkheden etc.

Office pakket, geschift.
                                        Via quattro gmbh moet dat mogelijk geweest zijn, onder de vorm van alles is te koop. Maar officiele folder ofzo heb ik nog niet gezien.

Comment

Via quattro gmbh moet dat mogelijk geweest zijn, onder de vorm van alles is te koop. Maar officiele folder ofzo heb ik nog niet gezien.

Er zijn grenzen aan Ebay...

Comment

Working...
                                          X