Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNope, heb m'n vaste stek! Toch bedankt!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenMoet ik ze herstellen en spuiten voor u ?
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNope, heb m'n vaste stek! Toch bedankt!
Comment
-
AVR is idd ne goeie kerel. Ben ik ook geweest.
Super proper en kwalitatief werk.
Voor 4 velgen (Brabus) checken op kromheid + rechten indien nodig; zandstralen en herspuiten; uiteraard opnieuw banden op en balanceren
+
2 velgen laten rechten (amg'tjes)
Was het iets van een 370 + btw.
Faire prijs lijkt mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIdd trekt op niets.
Maar soit, ik klaag niet, 'k vind 't vet staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenOk we steken het allemaal op Avantus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIk had zo'n site gevonden specifiek voor de S8 D2 met ook allemaal aftermarket spullen, maar die staat bij mijn favorieten op de computer op mijn kot...
Wat zeggen we dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenBlame Avantus, 'k had nog gevraagd naar de ET waarde of 't ging passen en die zei dat 't allemaal ging passen.
Maar soit, ik klaag niet, 'k vind 't vet staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenHet past toch? Tis niet omdat 't past, dat 't mooi is é!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenonderstuur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichtende achterkant die uitbreekt.... ge bedoelt dus waarschijnlijk overstuur..
Comment
Comment