Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendie velgen zijn echt té groot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMTM is zeker klopbaar. 't Is nu niet dat het verschil zo groot is he over zo'n afstand.
Waar je ook naar de winkel mee kan gaan hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenZeg mij es een RS6 die sneller is dan de MTM?
Waar je ook naar de winkel mee kan gaan hé.
Comment
-
Leuk dat het sneller is enzo dan de vorige (duuh, zou anders maar lame zijn), maar de C5 RS6 blijft voor mij echt het van het.
Alleen al het niveau van understatement dat je met de C5 kan hebben, dat de C6 zelfs in basisuitrusting totaal niet heeft. (zeg nu zelf, het ding ziet er uit als een A6 on steroids, wat EPO erbij, en nog wat speed voor de pupillen open te sperren)
Geef mij maar een C5'je met een chipje en nog wat gefiddel. Mooi op de 18 duimertjes, donkergroen of donkergrijs buiten, zwart binnen. Lekker.
Comment
-
Ik denk dat dat toch licht overdreven is...ik betrap me d'r in ieder geval dikwijls op dat ik mezelf eens omdraai bij weer eens een A6 tdi break met wat sportieve modjes, omdat ik denk dat het wel eens een C6RS6 zou kunnen zijn.
Het is wel iets meer geslepen en sneller uit, daar geef ik je wel gelijk in. Maar op steroïds? Dat vind ik nu toch ook weer niet..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAlleen al het niveau van understatement dat je met de C5 kan hebben, dat de C6 zelfs in basisuitrusting totaal niet heeft. (zeg nu zelf, het ding ziet er uit als een A6 on steroids, wat EPO erbij, en nog wat speed voor de pupillen open te sperren)
Velgen kan je kiezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk denk dat dat toch licht overdreven is...ik betrap me d'r in ieder geval dikwijls op dat ik mezelf eens omdraai bij weer eens een A6 tdi break met wat sportieve modjes, omdat ik denk dat het wel eens een C6RS6 zou kunnen zijn.
Het is wel iets meer geslepen en sneller uit, daar geef ik je wel gelijk in. Maar op steroïds? Dat vind ik nu toch ook weer niet..
Tgoh ja, het hangt er ook fel van af en welke kleur 'ie staat, bijv, en welke wielen.
Maar alleen al als je kijkt naar die opgeklopte wielkassen van de C6, en dat vergelijkt met de subtiele ronde verbredingen van de C5. Ook de voorbumper van de C6 vind ik niet dat iétsje te aggressief.
En idd, ik heb dat ook vaak, dat ik een wat opgetutte C6 TDI aanzie als een potentere uitvoering.
Comment
Comment