Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• MTM blijft toch onklopbaar...

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• de evotech trok wel iets sneller op...

Comment

• Heeft ook 30pk meer, maar lang houdt ie 't niet vol.

Comment

• Audi S5 Cabrio MTM "Michelle Edition"

Comment

• die velgen zijn echt té groot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              die velgen zijn echt té groot
              20" Bimotos kan ik alleen een klein beetje smaken onder een S8, maar in alle andere gevallen, veel te groot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                De Recaro Sporster CS stoelen zijn een hele verbetering tegenover de lelijke standaard S5 stoelen.

Comment

MTM blijft toch onklopbaar...

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  MTM is zeker klopbaar. 't Is nu niet dat het verschil zo groot is he over zo'n afstand.

Comment

• is gewoon even snel

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                        MTM is zeker klopbaar. 't Is nu niet dat het verschil zo groot is he over zo'n afstand.
                        Zeg mij es een RS6 die sneller is dan de MTM?

Waar je ook naar de winkel mee kan gaan hé.

Comment

Zeg mij es een RS6 die sneller is dan de MTM?

Waar je ook naar de winkel mee kan gaan hé.
                          Hierboven scheelt het een haar op een kletskop. Ok, MTM is nog een zúchtje sneller, maar dat is voor mij nog heel iets anders dan 'MTM is onklopbaar'.

Comment

• Oké

Audi is onklopbaar.

Comment

• C6 RS6

Comment

• Leuk dat het sneller is enzo dan de vorige (duuh, zou anders maar lame zijn), maar de C5 RS6 blijft voor mij echt het van het.

Alleen al het niveau van understatement dat je met de C5 kan hebben, dat de C6 zelfs in basisuitrusting totaal niet heeft. (zeg nu zelf, het ding ziet er uit als een A6 on steroids, wat EPO erbij, en nog wat speed voor de pupillen open te sperren)

Geef mij maar een C5'je met een chipje en nog wat gefiddel. Mooi op de 18 duimertjes, donkergroen of donkergrijs buiten, zwart binnen. Lekker.

Comment

• Ik denk dat dat toch licht overdreven is...ik betrap me d'r in ieder geval dikwijls op dat ik mezelf eens omdraai bij weer eens een A6 tdi break met wat sportieve modjes, omdat ik denk dat het wel eens een C6RS6 zou kunnen zijn.

Het is wel iets meer geslepen en sneller uit, daar geef ik je wel gelijk in. Maar op steroïds? Dat vind ik nu toch ook weer niet..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                    Alleen al het niveau van understatement dat je met de C5 kan hebben, dat de C6 zelfs in basisuitrusting totaal niet heeft. (zeg nu zelf, het ding ziet er uit als een A6 on steroids, wat EPO erbij, en nog wat speed voor de pupillen open te sperren)
                                    De C6 gebruikt toch niet meer of minder optische aanpassingen zoals ze die op de C5 gedaan hebben?

Velgen kan je kiezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      Ik denk dat dat toch licht overdreven is...ik betrap me d'r in ieder geval dikwijls op dat ik mezelf eens omdraai bij weer eens een A6 tdi break met wat sportieve modjes, omdat ik denk dat het wel eens een C6RS6 zou kunnen zijn.

Het is wel iets meer geslepen en sneller uit, daar geef ik je wel gelijk in. Maar op steroïds? Dat vind ik nu toch ook weer niet..

Tgoh ja, het hangt er ook fel van af en welke kleur 'ie staat, bijv, en welke wielen.

Maar alleen al als je kijkt naar die opgeklopte wielkassen van de C6, en dat vergelijkt met de subtiele ronde verbredingen van de C5. Ook de voorbumper van de C6 vind ik niet dat iétsje te aggressief.

En idd, ik heb dat ook vaak, dat ik een wat opgetutte C6 TDI aanzie als een potentere uitvoering.

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X