Ah je hebt ook (kostenloos?) kunnen rijden, nice!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenAhzo, ook veel diesels op 't circuit zeker?
Ferm op m'n doos gekregen trouwens van een PPE geprepareerde S2 coupe. Z'n print lag onder de voorruit. 385pk, gekoppeld aan een hemelse sound en wss rond de 1250-1300kg -> schnell!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenCircuit is me trouwens niet erg bevallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenVoor zover ik er op gelet heb ben ik eigelijk geen diesels op circuit tegengekomen.
Ferm op m'n doos gekregen trouwens van een PPE geprepareerde S2 coupe. Z'n print lag onder de voorruit. 385pk, gekoppeld aan een hemelse sound en wss rond de 1250-1300kg -> schnell!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBeetje "raar" circuit hé...had de indruk dat er geen enkele normale bocht tussen zat.
Het kwam me bovendien een beetje over als een 'alles geven of alles dichtgooien' circuit. Dat het zeer belastend is voor de remmen is dus ook niet gelogen.. Een PAK auto's gisteren rechtdoor zien schuiven, ongetwijfeld door fading.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenHet kwam me bovendien een beetje over als een 'alles geven of alles dichtgooien' circuit. Dat het zeer belastend is voor de remmen is dus ook niet gelogen.. Een PAK auto's gisteren rechtdoor zien schuiven, ongetwijfeld door fading.
Comment
-
Geeft mooi weer wat er allemaal uitgestoken werd
Die PPE S2 heeft opt einde trouwens nog erggg veel chance
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenGeeft mooi weer wat er allemaal uitgestoken werd
+ YouTube Video
FAK, ik zit echt letterlijk te lachen achter mijn pc. Wat wordt daar allemaal uitgestoken?
Comment
-
Dealers rijden graag in SUV’s, vooral vanwege de extra ruimte die beschikbaar is. Maar ook een RS6 Avant lijkt prima te voldoen. Afgelopen week werd deze RS6 in Spanje aangehouden, de vangst was 27 packages oftewel 870 kg hasj. Om die 870 kilo te huisvesten was tevens de achterbank en de passagiersstoel nodig, niet heel […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenGeeft mooi weer wat er allemaal uitgestoken werd
+ YouTube Video
Ik lig hier strijk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenWas 25€ voor passagieren EN mogen rijdenOorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
Twee losstaande posts die zékerlijk niets met elkaar te maken hebben
Dat trackdays toch maar een beetje duur blijven, alstublieft1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment