Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
    WTF

Comment

• Iemand die deze foto ergens zuiverder en in een hogere resolutie weet staan? Of een soortgelijke foto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
        Kan de versnellingsbak dat nog aan?
        Geen idee... Tiptronic werkt zeker nog met koppelomvormer?
        43 liter bij volgas lijkt me ook een optimistische schatting, dat heeft quasi iedere wagen bij vollast.

Comment

Geen idee... Tiptronic werkt zeker nog met koppelomvormer?
          43 liter bij volgas lijkt me ook een optimistische schatting, dat heeft quasi iedere wagen bij vollast.
          Nope.

17 à 18 liter.

Comment

• Straf! Dat onmiddellijk verbruik op BC toch hé?
            Ik meen dat ik daar bij een A6 2.0 ooit eens +40 heb zien verschijnen. Bergop of zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
              Bij de 8L dat hier thuis staat is de achterruitwisser kapot, dat is pas leuk!
              Idd,

Bij mij ne avant in zo'n weer moogt 2x daags auto wassen, een goedkopere oplossing hebk vorige week laten installeren : Spatlappen... khad vooraan en achteraan besteld maar twas blijkbaar niet mogelijk om ze vooraan te plaatsen ivm de zijskirts zodus enkel achteraan tja het scheelt iets maarja bij echt slecht weer is de achterdeur toch weer niet om door te zien.

Comment

Ziek maar o zo lekker!
                AutoMinded.be

Comment

• Brandstofverbruik bij volgas: 43 l/100 km
                  WTF, kan toch niet, onze turbo zat aan 95

Comment

• rrrr

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                        WTF, kan toch niet, onze turbo zat aan 95
                        ik heb 26 liter in de Mini en 39,5 in de 335i dacht ik zelfs..

Comment

• Comment

• Fak vanaf 1 minuut

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                              Zeer mooie foto!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                ik heb 26 liter in de Mini en 39,5 in de 335i dacht ik zelfs..
                                Met de Touareg omhoog met 3,5 ton erachter zit ik ook aan 40l/100km hoor en je moet dan nog niet optrekken.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Iemand die deze foto ergens zuiverder en in een hogere resolutie weet staan? Of een soortgelijke foto?

Ie gaat ook de lucht in

Comment

• 't Is trouwens Walter Röhrl die er mee rijdt.

En in navolging van Simoni zijn foto's: http://www.audisport.be/forum/index.php?showtopic=474

Comment

• Scheit jezelf rijk om m'n kop he, maar ik ken triestig genoeg echt wéinig van die historische rally Quattro-modellen. Dat ondanks't feit dat'k wel matig tot zeer fel flanellen benen krijg bij't zien van zo'n foto's en filmpjes.
                                      Kan iemand met wat meer info geven hoe je't onderscheid ziet tussen een Sport Quattro (welke toch ook gebruikt werd voor het rally-rijden he?) en zo'n S1? En info die in't zelfde kader past?

Heb ik het goed dat ze beide SWB zijn, ten opzichte van de eerste Audi Quattro, die een wat langere wielbasis had?

Dank!

Comment

• Om 't simpel te zeggen:

De Audi S1 (of in 't lang gezegd Audi Sport Quattro S1 E2) is de geupdate versie van de Audi Sport Quattro die op zijn beurt eigenlijk eerst ook een rallyauto (van Groep B) was, maar waar er een aantal (220 stuks) werden gemaakt gehomologeerd voor de weg.

Audi Sport Quattro (in rally livrei)

Gehomologeerd voor de weg (weer met W Rörhl achter 't stuur)

De Audi S1

Comment

• De Sport Quattro was trouwens de verkorte versie van de Ur-quattro.

En qua uiterlijk is de Sport Quattro voor de weg "gewoon" te noemen, de Sport Quattro (rally) was wat meer uitgebouwd en de "opvolger" van deze, de S1, was nog een stuk meer uitgebouwd.

Maar Avantus zal u er ongetwijfeld veel meer kunnen over vertellen, want motorisch ken ik er ook niet zoveel van.

Comment

Working...
                                          X