Blijkbaar woont er hier in mijn buurt iemand met een S8. Heb die daarstraks gespot
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SLEMPIE Bekijk BerichtenNog steeds DE auto van het moment voor mij !!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDamn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ibiza FR Bekijk BerichtenBlijkbaar woont er hier in mijn buurt iemand met een S8. Heb die daarstraks gespot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenSimoni, ge weet wat er u te doen staat volgende zomer!
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenIk had hier ergens eerder al es gepost dat RS2's in de US & Canada onmogelijk zijn. Sinds kort echter kan de RS2 echter in Canada binnengebracht worden als oldtimer omdat ie 15 jaar is. Bijgevolg....
Whistler, British Colombia (2010 Winter Olympics)
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenKamloops, British Columbia.
Bow Valley Parkway between Lake Louise and Banff.
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenBij de voorstelling was ik totaal geen fan van deze velgen... Maar nu.
2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Ligt dat aan mij of is er precies iets mis met de proporties?
De dakhoogte lijkt zo bizar klein tov de rest van de wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenLigt dat aan mij of is er precies iets mis met de proporties?
De dakhoogte lijkt zo bizar klein tov de rest van de wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenStraf! Dat onmiddellijk verbruik op BC toch hé?
Ik meen dat ik daar bij een A6 2.0 ooit eens +40 heb zien verschijnen. Bergop of zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenBlijft een knap model
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenIs vooral zeldzaam
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenFak
En krijg nu al zin om men board te pakken en door de diepsneeuw te gaan, zalig
Comment
Comment