Die hierboven kan mss 061 zijn?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik heb dit ook al in het 'Audi topic' gepost, maar vermits het over het 'S-line' pakket gaat past de vraag hier ook wel.
Als ik de A4 Avant S-line in de carconfigurator selecteer dan kan ik bij 'uitrusting' nog voor een 'Pack Sport Design S line' van 1.754,5 euro kiezen.
Volgens de info zijn dat volgende extra's:
Ik was echter van het gedacht dat al die extra's al standaard in de 'S-line' zaten, maar dat is dus blijkbaar niet zo volgens de configurator. Of is die configurator mis?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk heb dit ook al in het 'Audi topic' gepost, maar vermits het over het 'S-line' pakket gaat past de vraag hier ook wel.
Als ik de A4 Avant S-line in de carconfigurator selecteer dan kan ik bij 'uitrusting' nog voor een 'Pack Sport Design S line' van 1.754,5 euro kiezen.
Volgens de info zijn dat volgende extra's:
Ik was echter van het gedacht dat al die extra's al standaard in de 'S-line' zaten, maar dat is dus blijkbaar niet zo volgens de configurator. Of is die configurator mis?
Is steeds apart bij Audi, behalve als je kiest voor (in jou geval) een S4 natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenConfigurator is niet mis
Is steeds apart bij Audi, behalve als je kiest voor (in jou geval) een S4 natuurlijk
Dus als ik het goed begrijp moet ik in totaal een dikke 6.500 euro opleggen als ik m'n A4 een compleet S-line kleedje (interieur en exterieur) wil geven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenidem.
Vind hem eigenlijk toffer dan de avant.
Al tig keer gezegd : 'k zou nog altijd voor 'n Avant gaan mocht ik er ene kopen (owv de handigheid van die koetswerkvariant), maar 'k vind de sedan duidelijk knapper. De facelift-kont icm die brede heupen is magistraal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEen RS hoort gewoon avant te zijn IMO...can't help it
En toch vind ik die RS6 Berline knapper dan de Avant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk heb helemaal geen S4 gekozen. Ik had een 2.0 TDI aangevinkt.
Dus als ik het goed begrijp moet ik in totaal een dikke 6.500 euro opleggen als ik m'n A4 een compleet S-line kleedje (interieur en exterieur) wil geven?
Idd, voor die prijs heb je een volledig S line. Je kan dan ook nog kiezen voor een specifiek S line-kleur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenDe RS2 was zeker alleen maar als avant te verkrijgen ?
Jup, op 2 exemplaartjes na dacht ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa, en dat ook. Heb ook dat gevoel.
En toch vind ik die RS6 Berline knapper dan de Avant.
Nog wat pics v/d ouwe:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJup, op 2 exemplaartjes na dacht ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
600pk, handbak
hoort bij de vetste c5 rs6'n ooit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenIk bedoel gewoon dat het exterieur-pakket enkel standaard is bij een S-model bij Audi. In jou geval zou dit een S4 zijn, omdat je kiest voor een A4.
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenIdd, voor die prijs heb je een volledig S line. Je kan dan ook nog kiezen voor een specifiek S line-kleur
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
600pk, handbak
hoort bij de vetste c5 rs6'n ooit.
Ik zie daar nu toch een MTM uitlaat.
Voor de C5 vind ik de Berline belachelijk vet, zo'n projectje met een pk of 800...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenWas dat geen Sportec?
Ik zie daar nu toch een MTM uitlaat.
Voor de C5 vind ik de Berline belachelijk vet, zo'n projectje met een pk of 800...
later in beslag genomen in CH, en totaaaaaal niet legaal bevonden -> eigenaar heeft em naar usa verscheept.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenDie hierboven kan mss 061 zijn?
Ich hatte einmal das Vergnügen gehabt die Nr. 001/999 vom RS6 plus zu treffen
Der RS6 plus von der Quattro GmbH wurde weltweit auf nur 999 Stck. limitiert und jedes einzelne Fahrzeug erhielt eine Plakette mit der fortlaufenden Seriennummer.
(...)
Der RS6 plus wurde von der Quattro GmbH nur als Avant gebaut
Hier noch einige Bilder von der Nr. 001/999
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenIe was bij sportec getuned, en kreeg bij MTM z'n manuele bak conversie iir c. Heb die kar gehoord toen matteus en ik daar waren. Zelden zo'n zieke V8 sound gehoord.
later in beslag genomen in CH, en totaaaaaal niet legaal bevonden -> eigenaar heeft em naar usa verscheept.
En de motortuning, die is dan identiek aan die van zo'n RS600?
Comment
Comment