Oorspronkelijk geplaatst door Spillies
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk wil niet toekomen om dan vast te stellen dat ze liever hadden dat ik er niet bijwas. Als ik de mensen zie reageren als jij arriveert, ik zou mijn weekend daardoor laten verknallen omdat ik zo een dingen wél merk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenvroar, VROOOARA, VROOAAPPAPAPAP.
"Excuse me guys, could you keep it quiet, some people are trying to get some sleep. Or we'll have to remove you from the campingsite"
Wat een weekend...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk wil niet toekomen om dan vast te stellen dat ze liever hadden dat ik er niet bijwas. Als ik de mensen zie reageren als jij arriveert, ik zou mijn weekend daardoor laten verknallen omdat ik zo een dingen wél merk.
Ik zit ook niet uit te kijken om een weekend bij gTa te zitten, alhoewel, ken wel nog interessante discussies opleveren!
Comment
-
.....
Most of the 20km trip from Hastings back to Napier was in a 100km/h zone. Half way through the trip home I had been very careful and hadn’t even been above 3,000rpm, this was about to change . . . I saw a gap in the traffic and decided I was going to pass a slow car, I down shifted to 3rd gear (doing about 85km/h) and booted it, Ohhhhh,myyyyyyyyyyyyy, godddd!!!!! The kick in my back, the way the front of the car lifted, the sensation of an airplane screaming down a runway, I was hooked! From that point I always said I wanted to own an own RS2.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenpffff ik wil LL's RS6 in Goodwood trim
Comment
-
Ik weet niet...ik ben mss ietwat veranderd op dat vlak...ik geef liever 15K uit aan reizen om de wereld te zien, ondertussen kan ik toch ook maar met een dieselraket rondscheuren, of met een V8, of met brute RS2 power..
Ergens "mis" ik niet direct iets, al zou'k anderzijds ook wel niet te beroerd zijn om dagelijks met pakweg een C63 te cruisen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk weet niet...ik ben mss ietwat veranderd op dat vlak...ik geef liever 15K uit aan reizen om de wereld te zien, ondertussen kan ik toch ook maar met een dieselraket rondscheuren, of met een V8, of met brute RS2 power..
Ergens "mis" ik niet direct iets, al zou'k anderzijds ook wel niet te beroerd zijn om dagelijks met pakweg een C63 te cruisen
Nee, ik begrijp je punt wel, moest 't mijn geld zijn, ik zou er net zo over denken, maar 't is mijn geld niet, dus ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenNee, ik begrijp je punt wel, moest 't mijn geld zijn, ik zou er net zo over denken, maar 't is mijn geld niet, dus ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenVan een start gesproken, zie rond 1minuut
Comment
Comment