Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
    Sinds wanneer moet er hier gevraagd worden om te gaan??

Iedereen doet toch zijn eigen ding niet?
    Ik wil niet toekomen om dan vast te stellen dat ze liever hadden dat ik er niet bijwas. Als ik de mensen zie reageren als jij arriveert, ik zou mijn weekend daardoor laten verknallen omdat ik zo een dingen wél merk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Ik wil niet toekomen om dan vast te stellen dat ze liever hadden dat ik er niet bijwas. Als ik de mensen zie reageren als jij arriveert, ik zou mijn weekend daardoor laten verknallen omdat ik zo een dingen wél merk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
        vroar, VROOOARA, VROOAAPPAPAPAP.

"Excuse me guys, could you keep it quiet, some people are trying to get some sleep. Or we'll have to remove you from the campingsite"

Da's exact dit moment

Wat een weekend...

Comment

• Schitterend...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Ik weet het niet hoe het met jullie zitten, maar ik ken nog andere mensen buiten het forum waarmee ik zou kunnen gaan.
            Ik zit ook niet uit te kijken om een weekend bij gTa te zitten, alhoewel, ken wel nog interessante discussies opleveren!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Ik herbekijk twee filmpjes van Goodwood 2008, en twee keer hoor ik Corre op de achtergrond ultrahappy "'t is altijd lente in de ogen van de tandarts-assistente" zingen

*strijk*

Comment

• Comment

• .....
                  Most of the 20km trip from Hastings back to Napier was in a 100km/h zone. Half way through the trip home I had been very careful and hadn’t even been above 3,000rpm, this was about to change . . . I saw a gap in the traffic and decided I was going to pass a slow car, I down shifted to 3rd gear (doing about 85km/h) and booted it, Ohhhhh,myyyyyyyyyyyyy, godddd!!!!! The kick in my back, the way the front of the car lifted, the sensation of an airplane screaming down a runway, I was hooked! From that point I always said I wanted to own an own RS2.

Comment

• Comment

• Naast het pinker probleem. Waarom hebben sommige een blauwe grill en andere een zwarte???

Comment

Sta me toe deze nog een keer te quoten, wat een duo

Comment

pffff ik wil LL's RS6 in Goodwood trim

Ik vind't echt zonde dat je deze niet meer op de weg gooit LL, maar anderzijds begrijp ik ook wel dat je nu een pák goedkoper kan rondbollen...

Comment

• Achja... 't was een zalige periode die niemand me meer afneemt, zo probeer ik het maar te bekijken!

Comment

• Moest ik gezond verstand hebben, ik zou nog 'ns 1x zo'n periode inlassen voor het definitief onbetaalbaar wordt..

But that's just me...

Comment

• Aan de andere kant, ik heb echt moeite me een kar voor te stellen die een gelijkaardige "cool" over zich heeft als zo'n zwarte C5 RS6. 't Zou niet evident zijn daar een waardig vervolg aan te breien!

Comment

• Ik weet niet...ik ben mss ietwat veranderd op dat vlak...ik geef liever 15K uit aan reizen om de wereld te zien, ondertussen kan ik toch ook maar met een dieselraket rondscheuren, of met een V8, of met brute RS2 power..

Ergens "mis" ik niet direct iets, al zou'k anderzijds ook wel niet te beroerd zijn om dagelijks met pakweg een C63 te cruisen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Ik weet niet...ik ben mss ietwat veranderd op dat vlak...ik geef liever 15K uit aan reizen om de wereld te zien, ondertussen kan ik toch ook maar met een dieselraket rondscheuren, of met een V8, of met brute RS2 power..

Ergens "mis" ik niet direct iets, al zou'k anderzijds ook wel niet te beroerd zijn om dagelijks met pakweg een C63 te cruisen
                                    Maar reizen wordt niet onbetaalbaar en politiek incorrect! 80.000km/jaar met V8 wél

Nee, ik begrijp je punt wel, moest 't mijn geld zijn, ik zou er net zo over denken, maar 't is mijn geld niet, dus ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      Nee, ik begrijp je punt wel, moest 't mijn geld zijn, ik zou er net zo over denken, maar 't is mijn geld niet, dus ...
                                      Porkerisme

Comment

• Van een start gesproken, zie rond 1minuut

Comment

Van een start gesproken, zie rond 1minuut
                                          Wie spreekt er van een start?

Comment

Working...
                                          X