Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
aan de andere kant, ik heb echt moeite me een kar voor te stellen die een gelijkaardige "cool" over zich heeft als zo'n zwarte c5 rs6. 't zou niet evident zijn daar een waardig vervolg aan te breien!
Dit jaar terug? Ik wil sowieso met de zwo gaan, maar ik neem dan wel maar 1 iemand mee als passagier. Zou wel vet zijn als je dat ook ziet zitten, 2 blauwe RS-jes.
En tegen dan heeft Steve er ook 1, die weet dat nog niet!
als je een A4 S-line koopt heb je het meeste van dit pakket, het enige wat je meer hebt met het S-line exterieur pakket is de diffuser achteraan , een klein strookje carbonlook vooraan en de twee kleine strips onderaan de deuren . Leuk pakket maar mijn dealer zegt dat het afhankelijk is van de kleur , ik heb een phantoomwarte en hij zei me dat met deze kleur de strip vooraan en de deurstrip bijna niet opvallen , en dan kan het geld beter gebruikt worden voor een aantal andere opties
Comment