Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vorhang auf bei Kaiserwetter und einer prächtig präparierten Winterbühne, auf der zehn Allradler zeigen müssen, wie sich ihre Konzepte bei hochalpinen Verhältnissen aus der Affäre ziehen.

Comment

• V8 vs V10

Find content from CNBC and the NBCUniversal family of networks on NBC.com!

Comment

• Een van de enige amerikanen waar ik met plezier naar kan luisteren als het over auto's gaat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Een van de enige amerikanen waar ik met plezier naar kan luisteren als het over auto's gaat...
          Amen to that.. die Motor Trend, Car and Driver, Road and Track, enz.. filmpjes zijn gewoon te Amerikaans in hun opzet.

Comment

• Mooie aflevering!

Comment

• Niet voor gevoelige S-lovers!!!

http://www.autojunk.nl/2009/02/gemee...sloopt-audi-s4

Ik zou ze één voor één met de haren voor de rechter slepen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Amen to that.. die Motor Trend, Car and Driver, Road and Track, enz.. filmpjes zijn gewoon te Amerikaans in hun opzet.
                Echt hé, daar zit nul 'gevoel' in.
                Precies altijd een flowchart dat die volgen, spijtige zaak.

Comment

Jammer van die belachelijke open lucht filter maar de uitlaat (Milltek) maakt veel goed!

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  zo een bocht om gaan verwacht ge toch echt niet van een b8

Comment

garage 419 is af en toe nog wel leuk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                      garage 419 is af en toe nog wel leuk
                      heb het 1ste seizoen gevolgd, wat een oen die Matt Farah of hoe dat 'em heet nah, niet mijn ding..

Comment

• Last edited by ; 14/01/2010, 21:39.

Comment

• Fak vet!
                          Dit in Spyder, hoewel de sideblades hier wel mooi contrasteren.

Comment

zo een bocht om gaan verwacht ge toch echt niet van een b8
                            En waarom niet misschien??
                            Die dingen zijn (met het optionele diff) veel tail-happier dan je zou verwachten..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twinclutch Bekijk Berichten
                              En waarom niet misschien??
                              Die dingen zijn (met het optionele diff) veel tail-happier dan je zou verwachten..
                              Ge zegt zelf, veel tail-happier als ge zou verwachten. Wat is er mis met mijn statement dat zegt dat ik niet zou verwachten dat hij zo tail happy de bocht om gaat?

Comment

Ge zegt zelf, veel tail-happier als ge zou verwachten. Wat is er mis met mijn statement dat zegt dat ik niet zou verwachten dat hij zo tail happy de bocht om gaat?
                                Ik speel met mijn reactie in op jouw statement. Ik denk dat het een algemeen gekend feit is dat de nieuwe sportieve audi's (sinds de r8 ) een pak beter in overstuur forceerbaar zijn dan voorheen..

Comment

• Meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twinclutch Bekijk Berichten
                                    Ik speel met mijn reactie in op jouw statement. Ik denk dat het een algemeen gekend feit is dat de nieuwe sportieve audi's (sinds de r8 ) een pak beter in overstuur forceerbaar zijn dan voorheen..
                                    De r8 omdat het een middenmotor is en deze nu, de rest glijdt nog altijd over de verkeerde as in een bocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                      Meer.

Voor mij de coupe met de motor van de cabrio. Wel echt een mooie kleur. Ideaal voor naast een nordic gold gt2

Comment

• R8 Spyder z'n poep is werkelijk fénomenaal, maakt meer indruk dan een Lambo Gallardo Spyder vind ik.

Comment

• Verdorie, wat een prachtige kar zo'n Spyder.

Comment

Working...
                                          X