Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEen van de enige amerikanen waar ik met plezier naar kan luisteren als het over auto's gaat...
Comment
-
Niet voor gevoelige S-lovers!!!
http://www.autojunk.nl/2009/02/gemee...sloopt-audi-s4
Ik zou ze één voor één met de haren voor de rechter slepen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenAmen to that.. die Motor Trend, Car and Driver, Road and Track, enz.. filmpjes zijn gewoon te Amerikaans in hun opzet.
Precies altijd een flowchart dat die volgen, spijtige zaak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenJammer van die belachelijke open lucht filter maar de uitlaat (Milltek) maakt veel goed!
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenAmen to that.. die Motor Trend, Car and Driver, Road and Track, enz.. filmpjes zijn gewoon te Amerikaans in hun opzet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtengarage 419 is af en toe nog wel leuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenzo een bocht om gaan verwacht ge toch echt niet van een b8
Die dingen zijn (met het optionele diff) veel tail-happier dan je zou verwachten..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twinclutch Bekijk BerichtenEn waarom niet misschien??
Die dingen zijn (met het optionele diff) veel tail-happier dan je zou verwachten..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenGe zegt zelf, veel tail-happier als ge zou verwachten. Wat is er mis met mijn statement dat zegt dat ik niet zou verwachten dat hij zo tail happy de bocht om gaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twinclutch Bekijk BerichtenIk speel met mijn reactie in op jouw statement. Ik denk dat het een algemeen gekend feit is dat de nieuwe sportieve audi's (sinds de r8 ) een pak beter in overstuur forceerbaar zijn dan voorheen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenMeer.
Comment
Comment