Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Het is zoals je zegt...hij is zeker knap (ook de vorige), maar een sedan kopen zou ik echt niet kunnen in de RS modellen.
    De vorige had iets, maar ik vond die A6 berline al na een jaar of 2 een verschrikkelijk lelijke auto achteraan. 't Feit dat 't een RS is/was, maakte 'm wel nog yummie in some way, maar daar was de Avant inderdaad én zoveel mooier én zoveel meer "genuine", ook indrukwekkender (want 't was eigenlijk de eerste power stationwagon, op misschien een E AMG na dan, en de veel oudere E34 M5 touring).

Bij de huidige vind ik de berline mooier en ook indrukwekkender dan de Avant. Voor de Avant pleit enkel nog 't feit dat 'ie iets meer Audi lijkt te zijn (denk Audi en je denkt Avant, zeg maar, en als 't een RS is dan denk ik dat alvast nog méér), maar daar stopt 't ook. Naast z'n grotere bruikbaarheid, dan.

Comment

2-3-4 juli
      2 jaar geleden zei ik : ik schrikkel. Dus dit jaar ben ik ook weer mee. Als ge wilt : 'k heb massa's grote tenten nu. Wilde een garage voor uwen tuut? Ge moogt kiezen 3x6m of 4x8m.

En dees keer ga ik 4 dagen. Ofzo.

Comment

We zijn er toen ook wel licht overgegaan

Zo erg zelfs dat gTa een jaar moest skippen
        Eula eula! Ni "moest" !!

Alhoewel, dat moest wel, want Britten drinken nét niet genoeg om op minder dan één jaar tijd een kalende belg die naar Predictor Sticks vraagt om 't weer van de dag erop te voorspellen, te vergeten. Dus de schaamte van een compagnon mijns te zijn heb ik jullie in 2009 bespaard.

Erover? Ik vond da ni.

Enkel misschien de Lars wel, met zijne *luide stem* AAAAIM HUNG LAAAIK A HOOOOORS! En maaai sister is fukking nen oostreeliejan! Dat was wel een béétje schaamtelijk. Ik voelde me een verlepte huisvrouw toen 'ie uiteindelijk rond halfzes in m'n tent binnen strompelde : "En a ge kotst é manneke, 'k slaag uw wezen in." Op editie 2010 zal dat heten : "En a gaa in me tent kotst, maateke, dan stee kik u in brant."

Dat wordt fun!

Nu 'k eraan denk, 'es m'n ticketjes bestellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
          Ik zit ook niet uit te kijken om een weekend bij gTa te zitten, alhoewel, ken wel nog interessante discussies opleveren!
          De reden waarom ik met op zo'n zalig weekend onder maten plots naar het hoekje van de camping zou huppelen om daar met een weekdier te gaan keuvelen, ontgaat me even.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten

Tief und breit
            8 benzinecilinders steken hun hand uit richting 4 dieselcilinders en zeggen "ho, wachten gij, trakteur!"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Eula eula! Ni "moest" !!

Alhoewel, dat moest wel, want Britten drinken nét niet genoeg om op minder dan één jaar tijd een kalende belg die naar Predictor Sticks vraagt om 't weer van de dag erop te voorspellen, te vergeten. Dus de schaamte van een compagnon mijns te zijn heb ik jullie in 2009 bespaard.

Erover? Ik vond da ni.

Enkel misschien de Lars wel, met zijne *luide stem* AAAAIM HUNG LAAAIK A HOOOOORS! En maaai sister is fukking nen oostreeliejan! Dat was wel een béétje schaamtelijk. Ik voelde me een verlepte huisvrouw toen 'ie uiteindelijk rond halfzes in m'n tent binnen strompelde : "En a ge kotst é manneke, 'k slaag uw wezen in." Op editie 2010 zal dat heten : "En a gaa in me tent kotst, maateke, dan stee kik u in brant."

Dat wordt fun!

Nu 'k eraan denk, 'es m'n ticketjes bestellen.

Gaat weer fun worden, maak je terug koffie en gebakken eitjes?

Comment

• Heeft er iemand toevallig een pic van een zilveren S8D2? Liefst van de kont.

Comment

• Thanks!

Hrmz, ik blijf zwart prefereren...

Comment

• Zwart blijft DE kleur voor de S8 D2 imho, gevolgd door groen, donker blauw en zilver.

Comment

• Als ik een zwarte zie staan in CH voor een prijsje zou ik durven...echt tevreden van die kist op LPG.

Comment

• Uw garage is wel niet meer normaal dan

Comment

• Ja how...niet direct hé, voorlopig bolt die BMW nog wel...

Straks heb ik dé uitzondering 535d die 350.000kms bolt ofzo

Comment

• Dat zou nog eens een stunt zijn

Comment

• Dat zit en rijdt zo fenomenaal...ook goed voor mij want het nodig niet uit tot 250km/h rijden...
                              Ik vrees dat ik al evenveel kilometers gereden heb als de persoon voor dewelke ie bedoeld was

ttz...als we samen cruisen neem ik toch alleszins quasi altijd het stuur

Comment

• Zo hoort dat nu eenmaal, cruisen met die slee

Hoeveel kms heeft de D2 intussen al? Toevallig nog wat pics?

Comment

• Look at it

nog een paar foto's;

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                    Zo hoort dat nu eenmaal, cruisen met die slee

Hoeveel kms heeft de D2 intussen al? Toevallig nog wat pics?

Ik ging vandaag wat pics schieten maar uiteindelijk niet gedaan...volgend weekend nog eens werk van maken.

km stand weet ik niet juist, maar op normale dagen rijdt die wagen dagelijks ca. Leuven - ca. Rotterdam heen en terug, dus krijgt z'n mileage wel.

Comment

• FAK ja!

Comment

• Klasse!

Leuven? Ik heb die hier nog nooit gezien, maak er eens werk van!

Comment

Working...
                                        X