Fijn, een paar mongolen in een dieselschip...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenPersoonlijk vind ik die velgen iets teveel "bling bling"
Comment
-
Velgen vind ik dan weer wel OK (hebben wel iets BMW-achtigs...weet niet waarom, maar ik zie ze zo op een BMW staan).
Maar die uitlaten..., daar kunnen een familie of drie holbewoners een mooi vakantiehuisje van maken...
Edit zegt dat nu die witte TT hierboven staat, die velgen toch niet echt wauw zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenVelgen vind ik dan weer wel OK (hebben wel iets BMW-achtigs...weet niet waarom, maar ik zie ze zo op een BMW staan).
Maar die uitlaten..., daar kunnen een familie of drie holbewoners een mooi vakantiehuisje van maken...
qua looks gaat deze RS5 de M3 verpletteren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenis dan ook geen definitieve versie he,zal wel in orde komen
qua looks gaat deze RS5 de M3 verpletteren2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenIk weet het die chromé prullekes moeten daar niet aan voor mij.
nog niet overtuigd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenDat is niet moeilijk als een S5 al knapper is dan een M3 imho
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenEn dat heeft dan thuis nog een E92 staan ook Je kan elke dag op de knappere zien en toch vind je em lelijk2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWas er gisteren ergens een meeting in het Brusselse? Op een gegeven reden we met de S8 achter een RS6 V10, en 2 R8'en, heerlijk treintje!
Daarnet nog een paar foto's geschoten in omstreken Rotterdam
Comment
Comment