Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
heeft hier al gestaan,de zuivere exemplaren zijn wel moeilijk te vinden tegenwoordig,
is tenslotte al 10 jaar oud he.
wel een beetje spijt da'k 'm weg heb gedaan maar ja...
je kunt nu éénmaal niet alles houden..
Dat is die dat op kapaza gestaan heeft voor 24500€ zeker?
Ligt nu wel echt boven mijn budget maar wie weet...ooit
19" is natuurlijk nog mooier maar ik wil niet teveel aan comfort en prestaties inboeten + 18" banden zijn nog betaalbaar.
Had ik ook al zitten aan denken om de originele velgen int antraciet te steken.
Nee, gewone platen denk ik, ik zie hem wel altijd langskomen als het al donker is. Komt altijd langs in Menen.
Huh?
Zag die gisteren (denk ik) nog staan in de showroom.
Alex (de eigenaar) zal daar wel iets minder legaal soms mee zitten rondcrossen zeker?
Heb trouwens ooit es een testrit gevraagd met dat bakje, maar dit kon alleen maar als ik 'm kocht.
Een andere reden dat ze ook gaven is dat ze dan telkens die auto weer moesten kuisen en bandenzwart opdoen, soit the whole thing om 'm terug in de showroom te kunnen plaatsen.
Alex (de eigenaar) zal daar wel iets minder legaal soms mee zitten rondcrossen zeker?
Heb trouwens ooit es een testrit gevraagd met dat bakje, maar dit kon alleen maar als ik 'm kocht.
Een andere reden dat ze ook gaven is dat ze dan telkens die auto weer moesten kuisen en bandenzwart opdoen, soit the whole thing om 'm terug in de showroom te kunnen plaatsen.
Achja...
zat diene gast vroeger in een houten chalet?heeft 't ook gemaakt dan(als ik die showroom bekijk)
ben daar ooit eens mijne tt gaan verkopen,zwaar onder de prijs maar alé,'k heb weinig geduld
daarna stond 'm nog geen 2 weken op kapaza en was 'm al weg met minimum 3000 bovenop mijne prijs en ikzelf raakte er niet vanaf!
wel correcte gast moet ik zeggen,en zijn wagens ook
Achja...
Is misschien een andere oranje TTs, maar zoveel rijden er niet rond denk ik...
Is die gast van Menen misschien? Waar is de showroom?
Moet zeggen dat hij de gaspedaal wel goed weet liggen..
Comment