Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
Meer foto's ? Verslagje ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenMorgen of zo zal dat er zijn
M'n gsm deed moeilijk trouwens, mijn bericht waarschijnlijk niet ontvangen?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichtenhttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=2
Krijg je zoiets hier gekeurd? Die remmen bvb..
Met Tüv moet dat lukken?
Edit: heb nog altijd een zwak voor die kar
Een van de knappere b5 rs4's die erop staan vind ik.
Als je echt interesse hebt kan ik wel eens voor je gaan kijken..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twinclutch Bekijk BerichtenBen die kar ook al tegengekomen op Mobile.
Een van de knappere b5 rs4's die erop staan vind ik.
Als je echt interesse hebt kan ik wel eens voor je gaan kijken..
Da's vriendelijk van jou Dat ga ik onthouden
Maar het is nog niet voor het eerste half jaar - jaar dat ik echt ga kopen
Comment
-
2 dingetjes ivm de S8:
Verbruikt zo'n 1,5 l olie per 7500km. Geen zeer hoog olieverbruik, maar ook weer niet normaal lijkt me. Kan dat met de lpg samenhangen? Een licht meerverbruik zou mogelijk zijn, garagist sprak van een additief?
Bij scherp afdraaien aan lage snelheid voel je een licht getril, alsof het van de aandrijving komt. Moet zulks vooral bij het diff gezocht worden?
Verder alles prima, net LPG onderhoudje gehad op na 25.000km, kostprijs 150 euro.
Comment
-
welke olie zit erin?
en LPG zorgt natuurlijk voor een iets hetere verbranding waardoor het bekend is dat klepsteelrubbers verharden en je langs daar wat meer/sneller olieverbruik krijgt. Maar het verbruik wat jij opnoemt is nog niets beangstigend, en mss wel met een ander type olie flink te verminderen.
Als er 0w40 inzit moet je iig niet verder zoeken, dat is veel te lichte rommel.
Comment
Comment