Oorspronkelijk geplaatst door Daann
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twinclutch Bekijk BerichtenDuitse platen en een vrij jonge gast in die mtm RS6?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twinclutch Bekijk BerichtenS3 sportback
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twinclutch Bekijk BerichtenS3 sportback
Al moet ik toegeven dat het in zijn geheel nog dik is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenik ga hier iedereen tegen zijn schenen schoppen maar: ik vind dat een model mooi moet zijn door zijn lijnen en niet door een vrij inspiratieloos standaard model bomvol te hangen met smiksmak.
Er zijn geen enkele auto's meer (onder de 100k dan) die hun auto in standaarduitvoering echt dik maken. Zelfs Alfa's worden op fietswielen geleverd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenik ga hier iedereen tegen zijn schenen schoppen maar: ik vind dat een model mooi moet zijn door zijn lijnen en niet door een vrij inspiratieloos standaard model bomvol te hangen met smiksmak.
Daar heeft welke wagen wel last van vrees ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Daar heeft welke wagen wel last van vrees ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHet probleem is dat alles en iedereen naar de prijzen kijkt. Dus heeft ieder merk die opsmuk nodig.
Er zijn geen enkele auto's meer (onder de 100k dan) die hun auto in standaarduitvoering echt dik maken. Zelfs Alfa's worden op fietswielen geleverd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenGe hebt gelijk maar er zijn toch uitzonderingen. Pak een 370Z, daar is qua uiterlijk alles standaard, al is het maar omdat er maar 1 motorisatie is. Bij een alfa vind ik het ook nog ok. Ge hebt een velg nodig, maar voor de rest is het qua uiterlijk toch altijd tiptop.
Stel dat Audi enkel de TTS zou maken heb je ook geen last van al die dingen.
Ieder merk heeft jammer genoeg last van een brede doelgroep. Het beste verkrijg je als er een merk is dat beslist een auto te maken voor 1 bepaalde doelgroep (SLS, Z8, R8, Ferrari, Lambo,...) dan heb je al die smiksmak niet nodig.
Feit is dat 90% van de doelgroep van ieder massamerk eigenlijk weinig waarde hecht aan de looks van de wagen, als hij maar goed rijdt. Persoonlijk zou ik ook liever met een A3 op 16" rijden dan een S3 voor het comfort en "omdat het genoeg is", maar het oog wil ook wat.
Comment
Comment