Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    2 dingetjes ivm de S8:

Verbruikt zo'n 1,5 l olie per 7500km. Geen zeer hoog olieverbruik, maar ook weer niet normaal lijkt me. Kan dat met de lpg samenhangen? Een licht meerverbruik zou mogelijk zijn, garagist sprak van een additief?
    Volgens mij kan dit niet met de LPG te maken hebben. Dat klepsteelrubbers iets harder afzien op LPG wil ik nog geloven, maar volgens mij zijn die laatste 25 000 LPG kilometers peanuts qua slijtage tegenover al die jaren dat ze al in olie liggen te koken.

En ivm de olie, 5W30 is voorgeschreven, maar in de praktijk alleen bruikbaar in deze motor als hij nog in nieuwstaat is. Een 5W40 of 0W40 is perfect voor deze motor (de meeste trouwens).

Als er nu inderdaad 15W40 inzit zou ik je garagist kletsen geven, da's spul voor in je grasmachien, of een ouwe amerikaanse small block, niets voor een motor in een audi van de laatste 20 jaar...

En 10W60... please don't...

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
        Ik zie niet wat hier lachwekkend aan is? Leg es uit... Of is elke mening die niet 100% positief is over audi's per definitie belachelijk, begint het onderhand een beetje op te lijken.
        Dan kan je de lijn doortrekken naar BMW met het M-pack en de AMG-kit bij Mercedes. Zowel de BMW's, de Mercedessen en Audi's met dergelijke upgrades zien er beter uit dan de standaard modellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk Berichten
          Volgens mij kan dit niet met de LPG te maken hebben. Dat klepsteelrubbers iets harder afzien op LPG wil ik nog geloven, maar volgens mij zijn die laatste 25 000 LPG kilometers peanuts qua slijtage tegenover al die jaren dat ze al in olie liggen te koken.

En ivm de olie, 5W30 is voorgeschreven, maar in de praktijk alleen bruikbaar in deze motor als hij nog in nieuwstaat is. Een 5W40 of 0W40 is perfect voor deze motor (de meeste trouwens).

Als er nu inderdaad 15W40 inzit zou ik je garagist kletsen geven, da's spul voor in je grasmachien, of een ouwe amerikaanse small block, niets voor een motor in een audi van de laatste 20 jaar...

En 10W60... please don't...

Will pass de kletsen/message!

Comment

• lol

Comment

• De RS6 plus -> KLIKKEN

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
                  extreeeeeeeeem vet!
                  Echt mooie "kleur"
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Mooi hé, zo'n 2.0!

Comment

• Comment

• Rode RS2, gisteren in Noorwegen..

[IMG][/IMG]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Het probleem is dat alles en iedereen naar de prijzen kijkt. Dus heeft ieder merk die opsmuk nodig.
                          Er zijn geen enkele auto's meer (onder de 100k dan) die hun auto in standaarduitvoering echt dik maken. Zelfs Alfa's worden op fietswielen geleverd
                          Het grootste probleem is dat de koets doorgaans wel ontworpen wordt om goed te staan met grote velgen. Kijk naar alle concept cars. Moest pakweg Renault nu eens gewoon een wagen van in't begin ontwerpen om mooi te staan met kleine wielen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                            Waar blijft Caoimhin, dat hij wat inspiratie kan opdoen.
                            Ik heb die foto's al enkele maanden op mijn pc staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Velgen (eventueel maatje kleiner) nog in gunmetal en die S3 benadert de perfectie.
                              19" is perfect !

Comment

• Logan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  19" is perfect !
                                  Denk wel als ge de S3 wilt gebruiken voor wat hij dient 18" (veel) beter is!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                    extreeeeeeeeem vet!
                                    Echt mooie "kleur"
                                    Zijn dat Lambo velgen?
                                    www.flickr.com/photos/bramvds
                                    www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                                      Zijn dat Lambo velgen?
                                      Ja.

Comment

• TT RS-en
                                        Last edited by ; 06/04/2011, 23:13.

Comment

• Die groene is zo fout dat hij wel iets heeft
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X