Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
in mijn enthousiasme zwierde ik dit hier iets te snel op't forum...
My bad..
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten*kuch*
Op de vorige bladzijde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenEen nieuw setje MTM's via uwe maat daar en we zwijgen erover.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenStaat zo slecht nog niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenIk vind de RS5 een teleurstelling van formaat .. Had zoveel keer dikker kunnen zijn, zoals het verschil tussen een S6 en een RS6, dat zie je van kilometers afstand!
Vandaag deze S8 zien staan. Best nog vet met die RS6 velgen. Mochten alleen misschien nog een maatje groter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenIk vind de RS5 een teleurstelling van formaat .. Had zoveel keer dikker kunnen zijn, zoals het verschil tussen een S6 en een RS6, dat zie je van kilometers afstand!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenRS6 C6 is toch een pak anoniemer dan de C5. De RS4, dat is pas een bruut apparaat. Daar ziet zelf de niet-kenner dat er iets speciaal is aan die wagen.
Vandaag deze S8 zien staan. Best nog vet met die RS6 velgen. Mochten alleen misschien nog een maatje groter
Mijn gedacht é...
Comment
-
Zijn zeker niet zijn originele velgen denk ik. Heb hem een paar maand terug al eens gespot, en toen lagen de gewone S8 velgen eronder.
Comment
-
Comment