Black TT RS + 20" RS6 replica's.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Staat echt goed met die RS6 velgen. Knap exemplaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenToch iets vreemds inderdaad! Een RS6 met RS6-velgen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenExcuseer.
Comment
-
-
ja, maar die vond ik niet zo geslaagd
De laatste had best nog gaaf kunnen zijn als mijn AF punt goed geselecteerd stond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDe RS4 is, dacht ik, van eigenaar veranderd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk BerichtenVolgens mij kan dit niet met de LPG te maken hebben. Dat klepsteelrubbers iets harder afzien op LPG wil ik nog geloven, maar volgens mij zijn die laatste 25 000 LPG kilometers peanuts qua slijtage tegenover al die jaren dat ze al in olie liggen te koken.
En ivm de olie, 5W30 is voorgeschreven, maar in de praktijk alleen bruikbaar in deze motor als hij nog in nieuwstaat is. Een 5W40 of 0W40 is perfect voor deze motor (de meeste trouwens).
Als er nu inderdaad 15W40 inzit zou ik je garagist kletsen geven, da's spul voor in je grasmachien, of een ouwe amerikaanse small block, niets voor een motor in een audi van de laatste 20 jaar...
En 10W60... please don't...Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWill pass de kletsen/message!
Consider it done, dat van die olie tenminste!
Ben eens benieuwd, zal hier alleszins de bevindingen qua verbruik nog meedelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenwa ne prijs
RS4 b5 met slechts 537km en bovendien de clubsportversie(eerste maal dat ik hem effectief zie,wist wel dat 't bestond)
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=171137468
Comment
Comment