Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtennice
en wat denk je iceman,komt er ook een RS3?Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ibiza FR Bekijk BerichtenIk hoop het...met de 5-cyl TT RS motor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtennice
en wat denk je iceman,komt er ook een RS3?
Wel een Next Gen S3 met 5 cilinder 2.5TFSI.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenNee, die komt er niet.
Wel een Next Gen S3 met 5 cilinder 2.5TFSI.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenTTS wil ik niet eens gratis hebben, mogen ze houden bij Audi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenook zeer intressant als dit waar is,zal wel minder paardjes hebben dan de ttrs maar daar bestaan uiteraard oplossingen voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten300 pk wordt toch wel de onder grens voor een "Hot Hatch".
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenWelke kleur van de drie voor een TT RS. ?
Gloed Oranje.
Suzuka Grijs.
Phantom zwart.
En waarom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenDeze twee. ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
Ga voor een cat-back zonder resonator mét high-flow cats en downpipes ow, en met klepfunctie (maar zelfs dan nog is het IMMENS luid )
Of nee, laat die cats en DPs voor wat het is.. de sound wordt dan veel te scherp en racy. De gewone cat-back klinkt het beste (diepere bass)
wacht kzal eens zoeken naar dat filmpje waar de systemen vergeleken worden
Comment
-
volledige Milltek
+ YouTube Video
staat er niet bij maar ik vermoed ook volledige Milltek
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk BerichtenIk heb ze ook al allemaal véél gezien .
Mijn keuze is de valved non-resonated cat back .
De resonated is niet veel luider dan stock .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtensuper laat je de software ook aanpassen? (begrenzingen gasklep, uitlaatklep, etc)
Deze week eens nazien en als die inderdaad weer aan het lekken is steek ik een KW V3 .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk BerichtenLoL nee , ik denk tegen de zomer een milltek ofzo en en KW kit want ik denk dat er weer een schokdemper kapot is vanvoor .
Deze week eens nazien en als die inderdaad weer aan het lekken is steek ik een KW V3 .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
Ik denk dat het tijd word om de audi te voorzien van een milltek
Comment
-
Comment