Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenFf gedaan hier met de S8...vrij vlot onderweg naar Luik, opeens compleet dood. Ziet er niet gezond uit onder de motorkap, de indruk dat 1 vd 8 dingen d'r uit is geknald!
Gelukkig nog nét tot op een parking kunnen bollen.
En ik met m'n domme kop eerst nog vol optimisme een bidonneke 98 gaan halen
Comment
-
In navolging van DIT, een verslag onlangs nog tegen gekomen:
MTM RS6 R achieves 344,2 km/h in Nardo
Monday, 09.11.2009 - 14:14 pm
The RS6 R Avant of an MTM customer achieved the sensational top speed of 344,2 km/h during the annual High Speed Event organized by auto motor sport in Nardo, on the 29. of August 2009. In Papenburg was also measured the sprint from 0 to 200 km/h of the station wagon in only 11 seconds.
And how do you reach such a top speed with a brawny station wagon, that even racy super sport cars find hard nut to crack? MTM confers to the beefy V10-Biturbo-engine 5,0L from the Audi RS6 730 brutal BHP and a maximal torque of 785 Nm (limited).
MTM complement the Audi RS6’s design with only a proper front spoiler lip and rear diffuser in carbon, which go on with the elegant lines and optimize the handling of the car at high speed.
Thanks to the 6 pistons calipers with drilled disks of the dimension 405 x 26 mm and the mono block brake calipers, the MTM RS6R, which offers up to 1,660 liters of boot capacity, will stop as fast as a lightening.
Ik heb dezelfde helm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenFf gedaan hier met de S8...vrij vlot onderweg naar Luik, opeens compleet dood. Ziet er niet gezond uit onder de motorkap, de indruk dat 1 vd 8 dingen d'r uit is geknald!
Gelukkig nog nét tot op een parking kunnen bollen.
En ik met m'n domme kop eerst nog vol optimisme een bidonneke 98 gaan halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIn navolging van DIT, een verslag onlangs nog tegen gekomen:
Bron: mtm-online.de
Ik heb dezelfde helm.
Met de labrador in de koffer en het gezin op de achterbank menig Porsche en Ferrari rijder in het stof laten bijten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten0-200 in 11seconden
Met de labrador in de koffer en het gezin op de achterbank menig Porsche en Ferrari rijder in het stof laten bijten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenJa, tot dat je bochten begint te pakken, dan begint de hond te kotsen.
Arm beestje.
Comment
-
Comment