Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
    wat was de nieuwprijs van die quattro's?
    Allesinds een pak minder dan 165.000

Comment

• +-200.000 Duitse Mark. 2 keer zoveel als een RS2 kostte

of 58.000pond toen
      Last edited by ; 06/04/2010, 21:33.

Comment

• In CH staan er 8 te koop, tussen de 180.000 en de 245.000 CHF..

Comment

• Ik wil er eentje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
            Ik wil er acht

You greedy bastard! Leave some for us!

Comment

• Gasten van Audi Motorsport die net een toerke zijn gaan maken met deze RS6. (do 1 apr)
              Er kwam rook vrij uit de remschijven.

Comment

• Comment

• vandaag in centrum brugge RS6 vorig model met nederlandse nummerplaten gespot. gigantisch dikke bak

Comment

• + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Droomjob

Wel voor niet te lang.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                            Zalig.

Comment

• Gisteren ne felblauwe RS4 avant gespot in Oostende!, kheb me toch nog effe omgedraaid toen hij passeerde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                Zalig.
                                vind ik ook de beste
                                2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Comment

• hallo,

ben nieuw hier op dit forum. heb 2 jaar met een a 3 gereden en heb nu een a4 s line 2010 besteld maar twijfel gelijk nog beetje over paar dingen. heb zo wat foto's gezien op internet en dat maakt u zo zot of iets. had witte a3 maar ben overgestapt naar monza zilver... is dit wel verstandige keuze? heb 5 armen segment velgen of zoiets genomen, gaan die daar mooi onder staan? en het is 19inch... is uw auto dan ook verlaagd bij een s line of niet? is da evenveel verlaagd of bij 18inch? ben niet zo weg in auto's en heb er dus niet zoveel verstand van. hopelijk kan iemand beetje raad geven. moest er iemand fotos hebben ook altijd welkom groeten keerééé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Keeré Bekijk Berichten
                                      hallo,

ben nieuw hier op dit forum. heb 2 jaar met een a 3 gereden en heb nu een a4 s line 2010 besteld maar twijfel gelijk nog beetje over paar dingen. heb zo wat foto's gezien op internet en dat maakt u zo zot of iets. had witte a3 maar ben overgestapt naar monza zilver... is dit wel verstandige keuze? heb 5 armen segment velgen of zoiets genomen, gaan die daar mooi onder staan? en het is 19inch... is uw auto dan ook verlaagd bij een s line of niet? is da evenveel verlaagd of bij 18inch? ben niet zo weg in auto's en heb er dus niet zoveel verstand van. hopelijk kan iemand beetje raad geven. moest er iemand fotos hebben ook altijd welkom groeten keerééé
                                      Hoi,

Eerste en vooral verkeerd topic , verder kan ik je mss helpen met foto's van een A4 avant S-line in monzagrijs. = http://autoforum.be/showthread.php?t=42489

verder is de s-line dus verlaagd en is monzagrijs 1000x knapper dan wit maarja das dan mijn mening. (wit is voorbijgestreefd)

Comment

• Mighty fine indeed!

Comment

Working...
                                        X