Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Tenminste niet irritant
    Wie, gij?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
      Wie, gij?

Iedereen behalve jij

Comment

Iedereen behalve jij
        'k Vind 't niet grappig, maar soit, derest van 't forum waarschijnlijk wel.

Comment

'k Vind 't niet grappig, maar soit, derest van 't forum waarschijnlijk wel.

dutske toch!

Comment

dutske toch!
            Ik behoef geen medelijden, gene stress.

Comment

• Soms ben je zo'n beetje een spookrijder....iedereen doet het verkeerd, behalve jij zelf.

Comment

Soms ben je zo'n beetje een spookrijder....iedereen doet het verkeerd, behalve jij zelf.
                Wat de andere doen is hun zaak, ik zit toch (meestal) juist.

Comment

• Klopt het dat Audi nergens een S5 testwagen heeft?

Klant van ons was aan het twijfelen tussen een E500 Coupe en een S5, maar blijkbaar is het onmogelijk om bij Audi test te rijden met de S5. Zelfs een 3.2 FSI was onmogelijk. Enkel diesel

Comment

• Ook niet bij Audi Center Zaventem?

Zou ik maar raar vinden eigenlijk...

Comment

Ook niet bij Audi Center Zaventem?

Zou ik maar raar vinden eigenlijk...
                      Awel, dat is wat die vent zegt.
                      (of alleszinds, das wat ze die vent wijsgemaakt hebben bij de garage).

Ik vond het ook hoogst opmerkelijk, daarom dat ik het hier ff vraag.

Comment

• ik heb nog al es gelezen dat audi zijn dikke benzines niet als testwagen koopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                          ik heb nog al es gelezen dat audi zijn dikke benzines niet als testwagen koopt
                          Zever, bij de garages ga je idd bijna nooit een benzine van 3,2l kunnen testen ed., meestal wel een 2.0TDI ed.
                          Maar in 't testcentrum van Kortenberg hebben ze wel praktisch elke motorisatie naar gelang de keuze.
                          Zou eigenlijk maar erg zijn als 't niet zo zou zijn.

Comment

• Gisterenmorgen om 06.00u vertrokken met een nieuwe Audi S3 Sportback naar München (Bauma) en net terug thuis aangekomen.

1640km in totaal, 5 naftbakken en een topsnelheid van 266 km/u, meermaals aangetikt.

De krachtontplooiing die ontstaat uit zo een geblazen 4-cilinder vind ik zalig, een maserati quattroporte mooi aan de kant geduwd en heerlijk stof gelaten.

Gemiddeld verbruik : 12,3 L/100km ..

(foto's volgen)

Comment

• BETALEN, tja, sommige vinden het belachelijk, anders hebben de dag van hun leven beleefd, ik doe dit alleen voor bedrijven waar ik al jaren contacten mee heb... (hebben centen en is fiscaal aftrekbaar > wij zijn immers een bvba is niet een vzw als je me begrijpt ? (loontrekkers zich onthouden....)
                              Onze klanten zijn werknemers van een baas die wat meer actie willen hebben ipv een saai etentje...
                              Voor liefhebbers is het GRATIS, je moet je wel aanmelden via mijn website en zal dan de gaten vullen, het enige dat je moet doen is mijn klanten wat assisteren....

Notaaan die dit willen doen :
                              - vervoer van/naar ring (extra voetuig voor vervoer klanten + RS4 op/af ring = 1 tank = € 80
                              - verbruik (RS4 zit aan 27l/100km à €1,43 + afschrijving wagen/slijtage (banden)
                              - zorgen voor eten en drinken (ganse dag...)

geloof me de winst is ? ja, opleggen...., die dat anders denk mag me steeds een financieel plan voorleggen, zal dan uitmaken of ik mee investeer.

18 april op de ring had ik jongste klant als co-pilootg (met toestemming van de papa), een 12 jarige zoon van firma Henot (landbouwindustrie), had je die ogen moeten zien blinken, daar doen we het voor…

Speed I'van
                              Audi RS4 liefhebber sinds 1965 (matchbox, toen...)

Weet ieder wat de Ring Taxi kost ? (voor 1 rit) + van naar ring rijden ?
                              Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                              Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Het wel of niet laten betalen even beschouwing gelaten...

Sta me toe te zeggen dat een ritje in de ringtaxi ook nog veel zotter is dan een ritje in de RS4 (en dat is zeker geen aanval op u, integendeel, maar als je ziet hoe die ringtaxi's vliegen en driften.)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Klopt het dat Audi nergens een S5 testwagen heeft?

Klant van ons was aan het twijfelen tussen een E500 Coupe en een S5, maar blijkbaar is het onmogelijk om bij Audi test te rijden met de S5. Zelfs een 3.2 FSI was onmogelijk. Enkel diesel

België

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                                    BETALEN, tja, sommige vinden het belachelijk, anders hebben de dag van hun leven beleefd, ik doe dit alleen voor bedrijven waar ik al jaren contacten mee heb... (hebben centen en is fiscaal aftrekbaar > wij zijn immers een bvba is niet een vzw als je me begrijpt ? (loontrekkers zich onthouden....)
                                    Onze klanten zijn werknemers van een baas die wat meer actie willen hebben ipv een saai etentje...
                                    Voor liefhebbers is het GRATIS, je moet je wel aanmelden via mijn website en zal dan de gaten vullen, het enige dat je moet doen is mijn klanten wat assisteren....

Notaaan die dit willen doen :
                                    - vervoer van/naar ring (extra voetuig voor vervoer klanten + RS4 op/af ring = 1 tank = € 80
                                    - verbruik (RS4 zit aan 27l/100km à €1,43 + afschrijving wagen/slijtage (banden)
                                    - zorgen voor eten en drinken (ganse dag...)

geloof me de winst is ? ja, opleggen...., die dat anders denk mag me steeds een financieel plan voorleggen, zal dan uitmaken of ik mee investeer.

18 april op de ring had ik jongste klant als co-pilootg (met toestemming van de papa), een 12 jarige zoon van firma Henot (landbouwindustrie), had je die ogen moeten zien blinken, daar doen we het voor…

Speed I'van
                                    Audi RS4 liefhebber sinds 1965 (matchbox, toen...)

Weet ieder wat de Ring Taxi kost ? (voor 1 rit) + van naar ring rijden ?

Heb jij toelating van Nurburgring GmbH?

§ 5 – Taxifahrten
                                    1) Die Durchführung kommerzieller Taxifahrten, ob entgeltlich oder unentgeltlich, im
                                    Rahmen der Touristenfahrten ist untersagt. Eine kommerzielle Taxifahrt ist jede entgeltliche
                                    oder unentgeltliche Personenbeförderung Dritter, die der Erzielung oder Anbahnung
                                    eines unmittelbaren oder mittelbaren Gewinns und/oder Leistungserfolges dient.
                                    Hierzu zählt insbesondere die Anbahnung oder Vertiefung von Geschäftsbeziehungen
                                    zu Dritten, Verknüpfung mit weiteren Leistungen des Ausrichters und oder Durchführenden
                                    der Taxifahrten, Firmenincentives (intern, extern), Gewinnspiele sowie das Versteigern
                                    von Mitfahrgelegenheiten über Internetauktionshäuser wie „ebay“ und das Anbieten
                                    solcher Fahrten über Internetseiten, Zeitungsanzeigen etc.
                                    2) Ein Verstoß gegen Absatz 1 zieht ein sofortiges Hausverbot nach sich.
                                    3) Jegliche Art der gewerblichen Nutzung der Touristenfahrten bedarf der ausdrücklichen
                                    Genehmigung durch die Nürburgring GmbH. Fahrertrainings oder Einweisungsfahrten
                                    durch dritte Anbieter oder Privatpersonen sind während der Touristenfahrten grundsätzlich
                                    verboten.
                                    Dieses Verbot bezieht sich auch auf Fahrschulen.

Comment

Heb jij toelating van Nurburgring GmbH?
                                      Tja, moeilijk onderwerp, als je wist hoeveel co-piloten er op de ring zijn... (betalend of niet !!!)
                                      Maar even wat uitleg, alle overeenkomsten vallen onder het Belgische recht.
                                      Voor bedrijven (uitsluitend bedrijven) wordt afstand van verhaal getekend.

We keren de bal om:
                                      Wat als je op de Ring iemand meeneemt (bv. je beste vriend), een ongeval veroorzaakt met blijvend lichamelijk handicap en je verzekering zich terugtrekt ?
                                      Feit is, we hebben een overeenkomst volgens Belgisch recht, afstand van verhaal, en verzekerd om op openbare weg te rijden (Ring is openbare tolweg maar voor discutie vatbaar)

Nota :
                                      Op een trackday op circuit ben je niet verzekerd !!!
                                      Op de Ring ? bij navraag weet niemand of zijn verzekering een ongeval dekt, en zeker de inzitters niet !
                                      Vraag steeds raad aan je verzekering of raadsman…
                                      Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                                      Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                                        Tja, moeilijk onderwerp, als je wist hoeveel co-piloten er op de ring zijn... (betalend of niet !!!)
                                        Maar even wat uitleg, alle overeenkomsten vallen onder het Belgische recht.
                                        Voor bedrijven (uitsluitend bedrijven) wordt afstand van verhaal getekend.

We keren de bal om:
                                        Wat als je op de Ring iemand meeneemt (bv. je beste vriend), een ongeval veroorzaakt met blijvend lichamelijk handicap en je verzekering zich terugtrekt ?
                                        Feit is, we hebben een overeenkomst volgens Belgisch recht, afstand van verhaal, en verzekerd om op openbare weg te rijden (Ring is openbare tolweg maar voor discutie vatbaar)

Nota :
                                        Op een trackday op circuit ben je niet verzekerd !!!
                                        Op de Ring ? bij navraag weet niemand of zijn verzekering een ongeval dekt, en zeker de inzitters niet !
                                        Vraag steeds raad aan je verzekering of raadsman…

Je wijkt duidelijk af van kern van de zaak, en ik denk dat je zelf ook wel beseft dat je fout bezig bent. Mij maakt het geen bal uit, maar ik meld je maar ff dat het in het reglement staat. 1 iemand die de Stresi daar op wijst en je kunt het wel schudden vrees ik

Comment

• Ivan: het gaat niet over verantwoordelijkheid. Mijn duits is nogal slecht maar volgens mij staat er iets van dat het verboden is mensen tegen betaling mee te pakken ofzo

Comment

Working...
                                          X