Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
    "Vriend" van Denniske

Jammer dat zo'n RS6 in sedan bijna niet te vinden is, en al zeker niet in't rood (heb het over CH).

Maar fak

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Dat is mijn mening over een break. Als je het ding wil gebruiken voor wat het gemaakt is, is het een halve camionette. Nog een nadeel is dat je steeds last hebt van het gerammel van wat in de koffer ligt. Ook de geur van wat in de koffer ligt krijg je in het ganse interieur. Neen, geen break voor mij aub...

Ik kom toe met de ruimte onder het gordijntje, dus heb ik geen break nodig. Als ik eens iets groter wil meenemen, neem ik één van de camionetten van onze firma. Die zijn pas ruim...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Dat is mijn mening over een break. Als je het ding wil gebruiken voor wat het gemaakt is, is het een halve camionette. Nog een nadeel is dat je steeds last hebt van het gerammel van wat in de koffer ligt. Ook de geur van wat in de koffer ligt krijg je in het ganse interieur. Neen, geen break voor mij aub...

Ik kom toe met de ruimte onder het gordijntje, dus heb ik geen break nodig. Als ik eens iets groter wil meenemen, neem ik één van de camionetten van onze firma. Die zijn pas ruim...

Sta me toe...

Comment

• Lach maar. Dat is mijn mening...
          OO 00 OO

Comment

Lach maar. Dat is mijn mening...

Ja bon...whatever. Ik vind een E63 AMG kombi, een M5 touring en een RS6 avant verre van veredelde camionetten.

Da's hetzelfde als een Porsche Cayenne vergelijken met een Kangoo.

Comment

• Dat je een Fiat Scudo ofzo een veredelde camionette noemt, tot daar aan toe.
              Maar een RS6 ed.?
              Omdat je er een Ikea-kast in krijgt, wil 't daarom nog niet zeggen dat je met een camionette rond rijdt hé.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Ja bon...whatever. Ik vind een E63 AMG kombi, een M5 touring en een RS6 avant verre van veredelde camionetten.

Da's hetzelfde als een Porsche Cayenne vergelijken met een Kangoo.
                Het gaat me niet om welke motor in het vooronder ligt. Ik begrijp dat sommige mensen zo'n break verkiezen boven een berline. Sommigen vinden de lijn van een break nu éénmaal mooier. Ik vind dat dus niet. Ik vind een berline mooier. Daarbovenop blijven voor mij de nadelen storen die ik daarnet aanhaalde.

Ieder z'n mening hé...
                OO 00 OO

Comment

Het gaat me niet om welke motor in het vooronder ligt. Ik begrijp dat sommige mensen zo'n break verkiezen boven een berline. Sommigen vinden de lijn van een break nu éénmaal mooier. Ik vind dat dus niet. Ik vind een berline mooier. Daarbovenop blijven voor mij de nadelen storen die daarnet aanhaalde.

Ieder z'n mening hé...
                  Ja ok...maar als jij je achterbank platlegt om iets te vervoeren, dan hoor je dat gerammel toch ook? en "ruik" ( ) je het toch ook?
                  Dan moet je je kinderen al gaan verbieden geen scheten meer te laten etc..

Enfin, tuurlijk ieder z'n mening, maar 'k vond de argumentatie op z'n zachtst gezegd vreemd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                    Dat je een Fiat Scudo ofzo een veredelde camionette noemt, tot daar aan toe.
                    Maar een RS6 ed.?
                    Omdat je er een Ikea-kast in krijgt, wil 't daarom nog niet zeggen dat je met een camionette rond rijdt hé.
                    Veel Ikea-kasten zal je daar niet inkrijgen hoor. Telkens als ik naar de Ikea ga moet ik lachen met al die eigenaars die moeten vaststellen dat hun break toch niet zo groot is als ze dachten.
                    Let op, ik besef wel dat zo'n break soms handig kan zijn. Maar ik mis dat niet.
                    OO 00 OO

Comment

Ja ok...maar als jij je achterbank platlegt om iets te vervoeren, dan hoor je dat gerammel toch ook? en "ruik" ( ) je het toch ook?
                      Dan moet je je kinderen al gaan verbieden geen scheten meer te laten etc..

Enfin, tuurlijk ieder z'n mening, maar 'k vond de argumentatie op z'n zachtst gezegd vreemd.
                      Ik heb geen neerklapbare zetels... Dikwijls heb ik de kinderen bij, dus kan ik de achterbank toch niet neerklappen. Of moet ik ze vastbinden op het dak misschien...

Trouwens, over dat 'ruiken'. Als ik naar de frituur ga leg ik dat in de koffer. Niks zo vreselijk als zo'n duffe fritgeur in de auto. Zeker de dag nadien...
                      OO 00 OO

Comment

Ik heb geen neerklapbare zetels... Dikwijls heb ik de kinderen bij, dus kan ik de achterbank toch niet neerklappen. Of moet ik ze vastbinden op het dak misschien...

Ik ga stoppen want dit gaat echt nergens over...

Comment

Ik ga stoppen want dit gaat echt nergens over...
                          Inderdaad. Ieder mag z'n mening hebben...
                          OO 00 OO

Comment

• De geur van wat er in de koffer ligt ... euhm ... BMWMB wat vervoert gij zo allemaal in uwe koffer misschien? Rottende tienermeisjeslijken? Vuilzakken die een maand in de volle zon hebben gestaan?

Wat je aanhaalt over "horen wat er in de koffer ligt" vind ik - don't mind me saying - lulkoek. Als je wat deftig stapelt, schuift er niks, ofwel rijd je als een gek. Een hatch is op dat vlak net hetzelfde als een break, toch?

Wat wél waar is, is dat de akoestiek in zo'n break anders is, er is meer geruis, en het geluid van aan de achteras komt wat door in 't interieur. Je hoort dat duidelijk als je ook nog 'es de achterbank plat legt.

Maar of dat storend is? Ik vind gerammel hier of daar in een auto véél storender.

Voor de rest : looks zijn persoonlijk. Ik vind de RS6 berline ook knapper dan de RS6 Avant. De huidige RS6 berline is wat mij betreft near perfection. Superknappe kont en achterlichten, mooie daklijn, kort sportief kofferklepje, ...

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                            En als alles dan nog 'es in zo'n kleurencombinatie is ipv die schreeuwerige dingen (al vind ik een rode ook wel knap), dan is 't helemaal af. Jezusmina zo mooi.

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                            Jammer van de spiegels.

Vind ik niet, staat knap zo. Spiegels hoeven niet op te vallen, zeker niet als ze zo groot zijn zoals hedentendage plicht is...

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten

Vetste TT ever! 'k Zou me schamen om met zo'n kleur rond te moeten rijden (hele dagen), maar voor de rest...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Vind ik niet, staat knap zo. Spiegels hoeven niet op te vallen, zeker niet als ze zo groot zijn zoals hedentendage plicht is...

Ik vind die spiegels juist meer opvallen als ze zwart zijn

Comment

Vetste TT ever! 'k Zou me schamen om met zo'n kleur rond te moeten rijden (hele dagen), maar voor de rest...
                                Met 't WK / EK ben je wel de held bij onze noorderburen

Comment

Voor de rest : looks zijn persoonlijk. Ik vind de RS6 berline ook knapper dan de RS6 Avant. De huidige RS6 berline is wat mij betreft near perfection. Superknappe kont en achterlichten, mooie daklijn, kort sportief kofferklepje, ...
                                  Ik ben nog altijd een Avant-fan, maar moet wel zeggen dat de huidige berline veel knapper is ivg. met de Avant dan de vorige generatie.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Ik vind die spiegels juist meer opvallen als ze zwart zijn
                                    Jah? Mjah, in some way eigenlijk wel, ja. Maar die fake alu exemplaren, en zelfs oranje spiegels, dat zou hier toch hard opvallen (op die foto)?

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Met 't WK / EK ben je wel de held bij onze noorderburen
                                    Ja daar zou ik 't voor doen.

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                    Ik ben nog altijd een Avant-fan, maar moet wel zeggen dat de huidige berline veel knapper is ivg. met de Avant dan de vorige generatie.
                                    Ik zou een RS6 nu ook waarschijnlijk als break kopen, omdat 'ie zoveel handiger is (ik versleep wel 'es een fiets of twee, en versleur ook graag sets banden en dies meer), en langs één kant heb ik wel iets van "een RS hoort een Avant te zijn, geen berline), maar 't doet er niks van af dat ik de RS6 berline véél mooier vind. Die is gewoon af. De A6/S6/RS6 Avant achterkant is erg knap maar een tikkie te ik-weet-niet-wat, gewoon iets minder mooi dan de berline-kont imo.

Vorige A6/S6/RS6 berline vond ik verschrikkelijk. 't Heeft wel iets, zeker als RS6, maar mooi : nope.

Comment

De geur van wat er in de koffer ligt ... euhm ... BMWMB wat vervoert gij zo allemaal in uwe koffer misschien? Rottende tienermeisjeslijken? Vuilzakken die een maand in de volle zon hebben gestaan?

Wat je aanhaalt over "horen wat er in de koffer ligt" vind ik - don't mind me saying - lulkoek. Als je wat deftig stapelt, schuift er niks, ofwel rijd je als een gek. Een hatch is op dat vlak net hetzelfde als een break, toch?
                                      Ik ga wekelijks naar werven en neem regelmatig een inschuifbare trapladder, een laser, wat veiligheidsgerief en nog wat rommel mee. Als we met de X5 van mijn schoonbroer rijden valt het mij echt op dat je die dingen hoort rammelen in de koffer. Dikwijls moet m'n schoonbroer stoppen om het wat te herschuiven. Het is niet altijd mogelijk om alles perfect vast te sjorren.

Als ik met mijn wagen rijd, heb ik daar nooit last van...

Just my 2 cents...
                                      OO 00 OO

Comment

Jah? Mjah, in some way eigenlijk wel, ja. Maar die fake alu exemplaren, en zelfs oranje spiegels, dat zou hier toch hard opvallen (op die foto)?
                                        hmm true, totaal niet aan alu gedacht...maar ik doelde op rood, dan lijkt het me een homogener geheel en dus minder opvallend...

Comment

Ik ga wekelijks naar werven en neem regelmatig een inschuifbare trapladder, een laser, wat veiligheidsgerief en nog wat rommel mee. Als we met de X5 van mijn schoonbroer rijden valt het mij echt op dat je die dingen hoort rammelen in de koffer. Dikwijls moet m'n schoonbroer stoppen om het wat te herschuiven. Het is niet altijd mogelijk om alles perfect vast te sjorren.

Als ik met mijn wagen rijd, heb ik daar nooit last van...

Just my 2 cents...
                                          Wat voor een kleine kxtladder is dat? Tenminste, ik zie mezelf niet direct een ladder in een X5 laden??

Comment

Working...
                                          X