Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Wat voor een kleine kxtladder is dat? Tenminste, ik zie mezelf niet direct een ladder in een X5 laden??
    Deze bedoel ik dus...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Nog nooit gezien

Soit...voor mij blijven het non-argumenten, maar zoals je zegt, ieder z'n (in dit geval bijzonder vreemde imo) mening!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Ik ga wekelijks naar werven en neem regelmatig een inschuifbare trapladder, een laser, wat veiligheidsgerief en nog wat rommel mee. Als we met de X5 van mijn schoonbroer rijden valt het mij echt op dat je die dingen hoort rammelen in de koffer. Dikwijls moet m'n schoonbroer stoppen om het wat te herschuiven. Het is niet altijd mogelijk om alles perfect vast te sjorren.

Als ik met mijn wagen rijd, heb ik daar nooit last van...

Just my 2 cents...
        Sorry, BMWMB, maar uw argument over rammelende zaken in de koffer slaat echt nergens op. Iedere dag liggen er wel zaken in mijn koffer dus stipte ik dit:

aan bij de optie-lijst. Iedereen die zijn avant gebruikt waar hij voor gemaakt is kan dat doen. En ruiken...

BTW: hoe zien die frieten (en vooral je koffer ... ) eruit als je thuis gekomen bent met de frieten???

Comment

• Kombi's/Estate's/Touring's/Wagon's/Break's/Avant's/ ...

Comment

• Je bent "clubmans" vergeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
              Sorry, BMWMB, maar uw argument over rammelende zaken in de koffer slaat echt nergens op.
              Dus alle break -en hatchback eigenaars gaan hier beweren dat hun koffer beter geïsoleerd is tegen storende geluiden of frietgeuren? Nu moet je eens van één en hetzelfde model met een sedan en break rijden, dat is toch een behoorlijk verschil als je 't mij vraagt. Als ik voor de keuze sta, pak ik nochtans ook meestal de break, omwille van z'n praktische eigenschappen. Maar de nadelen, die zijn er ook... ik vind dat geen non-argumenten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                Dus alle break -en hatchback eigenaars gaan hier beweren dat hun koffer beter geïsoleerd is tegen storende geluiden of frietgeuren? Nu moet je eens van één en hetzelfde model met een sedan en break rijden, dat is toch een behoorlijk verschil als je 't mij vraagt. Als ik voor de keuze sta, pak ik nochtans ook meestal de break, omwille van z'n praktische eigenschappen. Maar de nadelen, die zijn er ook... ik vind dat geen non-argumenten.
                Euh...... en waar beweer ik dat precies????

Lezen wat er staat A.U.B., ik had het over de rammelende zaken in de koffer (wat mijn afbeelding toch illustreerde...)

Ik wou gewoon nog eens weten hoe zijn frieten en zijn kofferbak eruit zien als hij thuiskomt van het frietkot...

Comment

• Gisteren nog zo'n oranje TTs gezien. Ik noem die kleur altijd vuilkaroranje. Ik ben hier blijkbaar alleen, maar wat iemand bezielt om zo'n kleur te kiezen, gaat mijn petje te boven.

Maar ja, geuren en kleuren é...

Comment

Lezen wat er staat A.U.B., ik had het over de rammelende zaken in de koffer (wat mijn afbeelding toch illustreerde...)
                    Leg maar eens een rammelend gereedschapskistje in uw perfect georganiseerde achterpartij. Wat gaan uw balkjes daar aan doen joh?

Comment

Euh...... en waar beweer ik dat precies????

Ik wou gewoon nog eens weten hoe zijn frieten en zijn kofferbak eruit zien als hij thuiskomt van het frietkot...
                      OK, een reiskoffer kan je inderdaad vastsjouwen. Ook al gehoord van kleine onderdelen? Al gehoord van een gereedschapskoffer waar wel eens rammelende onderdelen inzitten. Of van een 20-tal metalen plaatjes van 20x20cm en 5mm dik. Ja, ik moet dat regelmatig meenemen. Ik wordt gek van dat gerammel. Met een berline hoor je dat gewoonweg niet.

En mijn frieten worden mooi verpakt in een papieren zak. Die worden niet door mekaar geschud. Of ruiken jou frieten enkel als je wild rijdt...
                      Van de week heb ik ons personeel nog getrakteerd op frietjes ter ere van mijn verjaardag. Dat waren 2 grote dozen vol. De dag nadien wou ik mijn trui in de koffer leggen, maar ik heb dat niet gedaan want de stank van de frieten kwam mij nog tegemoet als ik de koffer opende. En toch ruik je niets in het interieur...
                      OO 00 OO

Comment

Een break heeft inderdaad voordelen tov een berline. Er zijn mensen die deze praktische voordelen kunnen gebruiken. Ook zijn er mensen die een break nu één maal liever zien. Ik begrijp dat volledig.
                        Maar ikzelf mis die praktische voordelen niet en ik vind een berline mooier. Daarbij heeft een berline door z'n van het zitcompartiment afgesloten kofferruimte enkele voordelen.
                        Blijkbaar willen de 'veredelde camionetten'-liefhebbers dit niet inzien...

OO 00 OO

Comment

• Ik wel. Zelf vind ik het geluid van een gereedschapskist die "klabang" zegt als je 'es een sprongetje maakt met je kar over een oneffenheidje, niet zo erg. En voor de rest heb ik nog eigenlijk nooit last ondervonden van die geluiden. Wat zeker wel waar is, is dat er een extra geluidsbron in de auto (= passagierscompartiment) is, nl. de achteras. Bij auto's met turbomotoren hoor je trouwens ook de uitlaat blazen, vooral met de achterbank neergeklapt.

En je moet 'es met een berline proberen 4 wielen te vervoeren met een grote gereedschapskist, een rolkrik, twee plooibakken, een plooitafel, twee plooistoelen, een drukgroepje, enkele trays frisdrank, een doos vol bekertjes en gedoe ... dat past nooit in een gewone berline, zelfs één met neerklappende achterbank slikt dat niet. Mijn kleine hatchke wél.

Comment

• Knap. Uw hatchke is dan vanaf nu voor mij een veredelde (circuit-)camionette...
                            OO 00 OO

Comment

Leg maar eens een rammelend gereedschapskistje in uw perfect georganiseerde achterpartij. Wat gaan uw balkjes daar aan doen joh?
                              Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              OK, een reiskoffer kan je inderdaad vastsjouwen. Ook al gehoord van kleine onderdelen? Al gehoord van een gereedschapskoffer waar wel eens rammelende onderdelen inzitten. Of van een 20-tal metalen plaatjes van 20x20cm en 5mm dik. Ja, ik moet dat regelmatig meenemen. Ik wordt gek van dat gerammel. Met een berline hoor je dat gewoonweg niet.

En mijn frieten worden mooi verpakt in een papieren zak. Die worden niet door mekaar geschud. Of ruiken jou frieten enkel als je wild rijdt...
                              Van de week heb ik ons personeel nog getrakteerd op frietjes ter ere van mijn verjaardag. Dat waren 2 grote dozen vol. De dag nadien wou ik mijn trui in de koffer leggen, maar ik heb dat niet gedaan want de stank van de frieten kwam mij nog tegemoet als ik de koffer opende. En toch ruik je niets in het interieur...
                              Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Een break heeft inderdaad voordelen tov een berline. Er zijn mensen die deze praktische voordelen kunnen gebruiken. Ook zijn er mensen die een break nu één maal liever zien. Ik begrijp dat volledig.
                              Maar ikzelf mis die praktische voordelen niet en ik vind een berline mooier. Daarbij heeft een berline door z'n van het zitcompartiment afgesloten kofferruimte enkele voordelen.
                              Blijkbaar willen de 'veredelde camionetten'-liefhebbers dit niet inzien...

Zo blijven we (OT) bezig hé... Maar juist een gereedschapkoffer zal lawaai maken, maar laat dat net nu de zaken zijn die ik niet moet vervoeren, anders nam ik mij een "echte" camionette...

Laat ons besluiten dat we allemaal tevreden zijn met de keuze die we gemaakt hebben...

BTW: frieten afhalen doe ik (als hat kan natuurlijk) met mijn ramen open, haat die frietengeur ook (bahalve als ik er zin in heb ...) Ik heb dan ook het geluk dat het frietkot geen 10km van mijn huis is...

Comment

• TT RS met RS6 V10 remmen.

Comment

• heb je foto's van de wagen met deze velgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
                                    heb je foto's van de wagen met deze velgen?
                                    Nog steeds niet kunnen kiezen?

Comment

• Mijn favo audi

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                        Vele malen mooier met bleek interieur!

Comment

Working...
                                        X