blijft n supperknappe EN zeldzame verschijning
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
Superdikke bakken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten331 kW, zal wel geen toeval zijn.
Superdikke bakken...
Comment
-
S5
Ik ben niet zo te vinden voor dit kleur, is nogal flets...vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenBen maar wat aan het testen, de foto's bedoel ik...
Speeds I'van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBen je niet vergeten te vermelden dat mensen een rondje kunnen meerijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten331 kW, zal wel geen toeval zijn.
Superdikke bakken...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBen je niet vergeten te vermelden dat mensen een rondje kunnen meerijden?
Misschien kunnen we eens kennismaken tijdens een ritje op de Ring ?
Speed I'vanSinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenzalige kleur,zou het durven nemen
ligt wel erg laag precies
Op afstand leek het wel knap maar toen die dichtbij stond mocht het wel een paar tintjes feller.
Comment
-
Comment
-
Lichter, krachtiger en exclusiever, dat zijn de ingrediënten voor de nieuwe R8: de Audi R8 GT.
VERDER LEZEN (KLIKKEN)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDa's lekker ! Ben eens benieuwd hoe dit presteert tov een GT3...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenLichter, krachtiger en exclusiever, dat zijn de ingrediënten voor de nieuwe R8: de Audi R8 GT.
VERDER LEZEN (KLIKKEN)
Comment
Comment