Oorspronkelijk geplaatst door Spillies
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenZeer mooi!
Tijdens de lancering van de nieuwe VW Polo GTI bevestigde Technisch Directeur Dr. Ernst Linder een paar details van de komende Audi S1. De S1 zal dezelfde turbo- en compressor-geblazen 1.4 4-cilinder zoals in de Polo GTI. Deze zal 182 pk hebben en een 7-traps DSG-bak, de S1 zal de eerste Audi S auto zijn die zonder quattro vierwielaandrijving komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenLaatste zin ->
Comment
-
Audi RS6 met 950pk, lees op Youtube de beschrijving van het filmpje om te lezen hoe ze dit voor elkaar kregen.
+ YouTube Video
Comment
-
Me and 2 friends were driving in Eindhoven (the Netherlands) when we saw this RS6 with MTM Exhaust speeding trough the traffic. We saw that the owner stopped at a gas station and we decided to wait for the RS6 to come across. The RS6 accelerated very fast and stopped at another gas station, so we decided to follow... The owner was checking all this gas station because he was looking fo the new Dutch TopGear Magazine, his car is one of the items this month :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk BerichtenAudi RS6 met 950pk, lees op Youtube de beschrijving van het filmpje om te lezen hoe ze dit voor elkaar kregen.
+ YouTube Video
Maar of ie in de realiteit aan die waarden geraakt is maar de vraag.
Ik zie daar ook een Stinger DSI hangen, zal ie wel nodig hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk BerichtenAudi RS6 met 950pk, lees op Youtube de beschrijving van het filmpje om te lezen hoe ze dit voor elkaar kregen.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenSorry maar dat ding lijkt echt pokketraag te zijn voor 950pk te hebben...
Check dat filmpje bij related video's over die bak bij Essing zelf.
Ik geloof er echt niets van.
MTM 730
+ YouTube Video
Comment
-
-
Ik lees verschillende dingen over de versnellingsbakken van de R8, dat je de R-tronic moet hebben want dat het anders niet goed rijdt, dat de R-Tronic slecht is en dat je beter de handbak kan nemen,...
Wat is nu eigenlijk het beste?(Los van de discussie Automaat/Handbak)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenBij V8 -> sowieso handbak nemen
Bij V10 is er twijfel, neem wat 't best bij je past.
Maar over de R-tronic in de V8 waren de meeste niet echt lovend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenEn wat vinden de meesten dan niet echt goed aan de R-tronic?
Comment
Comment