Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
    zal snel weg zijn
    Door jou?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
      Hoe is 't nog met de uwe?
      Goed.

Comment

• 't Ding heeft geen service book maar wel rekeningen daterend tot april 2002. Laten staan dus. Zonde!

Comment

• De VW doet 140 op dat moment..

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
            De VW doet 140 op dat moment..

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Mja dat biedt wel een vergelijkingspunt Ik heb een co-ritje nodig

Comment

• RS2 power

Comment

• Comment

• Comment

Bij V8 -> sowieso handbak nemen
                    Bij V10 is er twijfel, neem wat 't best bij je past.

Maar over de R-tronic in de V8 waren de meeste niet echt lovend.
                    Hoe zit het eigenlijk met die ketels op circuit? Ik heb hier en daar al gelezen dat een V8 zich beter leent tot circuitgebruik dan de V10? Of dat de V8 toch alleszins even snelle tijden neerzet...
                    Hoe is dat te verklaren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                      Hoe zit het eigenlijk met die ketels op circuit? Ik heb hier en daar al gelezen dat een V8 zich beter leent tot circuitgebruik dan de V10? Of dat de V8 toch alleszins even snelle tijden neerzet...
                      Hoe is dat te verklaren?
                      Heb nog alleen maar met een V8 meegereden op circuit, zou dit dringen eens moeten doen met de V10.

Dat de V8 zich beter leent tot circuitgebruik zou ik maar raar vinden, de V10 heeft ten eerste een 100pk meer en leent zich ook meer om te driften (zelfs met de quattro, die tot 90% van het vermogen op de achterwielen kan steken), die toch voor velen meer rijplezier biedt.

Dat ie niet sneller zou zijn lijkt me dus raar, van waar heb je deze info?

Edit: en de 100kg die de V10 als meergewicht heeft maakt 't ook niet denk ik.
                      Last edited by Spillies; 01/06/2010, 01:40.

Comment

• |
                        |
                        |
                        |
                        |
                        |
                        |
                        V

Comment

• Serieuze hespen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                            Serieuze hespen.
                            LOL idd

Comment

• Zozo, Spillies kijkt Milfhunter.
                              AutoMinded.be

Comment

• Comment

Heb nog alleen maar met een V8 meegereden op circuit, zou dit dringen eens moeten doen met de V10.

Dat de V8 zich beter leent tot circuitgebruik zou ik maar raar vinden, de V10 heeft ten eerste een 100pk meer en leent zich ook meer om te driften (zelfs met de quattro, die tot 90% van het vermogen op de achterwielen kan steken), die toch voor velen meer rijplezier biedt.

Dat ie niet sneller zou zijn lijkt me dus raar, van waar heb je deze info?

Edit: en de 100kg die de V10 als meergewicht heeft maakt 't ook niet denk ik.
                                  V8 met handbak is de beste op circuit.

Misschien dat hij op echte powercircuits het onderspit moet delven van de V10, maar overal elders is hij scherper en directer.

Maar dit komt geenszins uit persoonlijke ervaringen Gewoon mijn conclusie als ik de autojournalistiek bekijk..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                    ²²

Comment

• nr 3 van 20 (die met lichtset, de andere is een replica)

Comment

• Comment

• Wat een trailer en met die inhoud kan het niet mis gaan.

Comment

Working...
                                          X