Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
    Sjiek masjien. Ik kom toch regelmatig in Landen met m'n bus. Ik heb er zelfs 2 jaar terug, een jaar gewoond, maar deze jammer genoeg nog nooit tegengekomen.
    Vandaag gespot. Terraske gaan doen in St.-Truiden?

Comment

• mooi prijske

Volgens kalender zitten ze er al van de maandag voordien.
      Hebben die dan zoveel deelnemers?

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Zat vandaag in mijn mailbox:

Laat u niet afschrikken door Audi Nederland, want dit is ook voor de Belgen.

Wel véél te duur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
        mooi prijske

Volgens kalender zitten ze er al van de maandag voordien.
        Hebben die dan zoveel deelnemers?
        De voorbije edities zat dat toch telkens vol, ik denk dat ze gewoon nu aan 't kijken zijn dat ze er nog een dag kunnen bijnemen en of ze deze gaan vol krijgen.

't Is schijteduur wel, maarja, je rijdt met een andere wagen (geen nafte, geen slijtage, geen schade, ... dat je zelf moet betalen) en 't is ook geen kleintje.

De datums dat ze in Spa-Francorchamps zitten:

16/06 - 17/06
        07/08 - 09/08
        28/10 - 01/11

Wel niet allemaal voor de standaard Sportscar experience om met een R8 V10 te rijden, ook met de RS5 en er zijn ook dagen voor de "pro training", om u nog beter te maken...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Ze hebben trouwens onlangs een nieuw concept gelanceerd:

Audi Race Experience

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
            Vandaag gespot. Terraske gaan doen in St.-Truiden?
            Moet lukken, me 2 jaar nooit gezien en dan spot je me in St-Truiden...
            Ja, in de Pacific, bril op en naar de dames kijken... , en de rokskes waren kort, ha, ha, ha...
            Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
            Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• [quote name='Spillies' post='4337' date='Oct 28 2008, 17:39 PM']

[/quote]

Oh joy, daarjuist telefoon gekregen:
              Tegen gehouden geweest voor de nummerplaat vanvoor, een waarschuwing gekregen en we moeten 'm overmorgen gaan tonen in het politiekantoor met een "legale" nummerplaat vooraan.

We rijden daar al 2 jaar mee rond zonder problemen, 't is zelfs beter voor te flitsen (dixit Schouppe) en volgend jaar zullen de nummerplaten naar alle waarschijnlijkheid toch zwart op wit worden.

Waarschijnlijk weer een overmoedige flik (was één van bij ons in de buurt) die weer niets te doen had en in plaats de huisovervallen die hier in 't Kortrijkse ferm aan de gang zijn op te lossen, gaat ie maar wat de wereld gaan verbeteren door wat te zeiken over de kleur van de nummerplaten.

Anyway, ik ga er die officiële morgen boven plakken (we hebben die toch nog liggen), gaan tonen en dan weer er af trekken.

Comment

• Daarstraks B7 RS4 cab gezien met ARS-004 plak.

Best logisch maar ik zou het niet gedaan hebben
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                  Daarstraks B7 RS4 cab gezien met ARS-004 plak.

Speciaal wel

Comment

• Comment

• Hoeveel plezier zit er niet in die fotos verborgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

In mijn ogen nog steeds vetter dan een B7 RS4 !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                          Hoeveel plezier zit er niet in die fotos verborgen

Geweldige foto! Die koplampen komen er mooi uit ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                            Anyway, ik ga er die officiële morgen boven plakken (we hebben die toch nog liggen), gaan tonen en dan weer er af trekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                              Daarstraks B7 RS4 cab gezien met ARS-004 plak.

In dezelfde lijn:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                                Moet lukken, me 2 jaar nooit gezien en dan spot je me in St-Truiden...
                                Ja, in de Pacific, bril op en naar de dames kijken... , en de rokskes waren kort, ha, ha, ha...

Echt é! Ik reed met de bus over de markt, en zag 'em staan. Ik denk, "da's een bekende". Zo sadistisch om ons met dat weer over de markt te doen rijden. Al die mensen op die terraskes, en ik maar werken en zwoegen... of zoiets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Ik zou wat extra plakkers hangen... ik zie je bij de politie al staan: tadaaaa... en het enige dat te zien is is een foute nummerplaat met hier en daar een rood plakkerken...

Comment

• Hing wel goed vast hoor.

Ik kan alleen niet verzekeren dat het er volgende week nog aan zal hangen.

Comment

• Audi R8 V10 (R-tronic) vs. MB SLS AMG

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

:o

Wordt wel hard afgemaakt...

Comment

• 'm Dan wel terug op zijn plaats gezet door de referentie in zijn klasse, en neen, geen Skoda Octavia.

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                        X