Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenHeeft je baas ene? Hoe lang heeft hij hem al?
Ook irritant aan die karren is dat er slechts één garage onderhoud mag aan uitvoeren en dit is audi center zaventem. En daar durven ze al eens een steekje laten vallen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenHmm, die B5 RS4 in die kleur... Noemt dat Goodwood-green?Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIs dat rechts een RS4 White Audi exclusive?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenHmm, die B5 RS4 in die kleur... Noemt dat Goodwood-green?
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenPrachtig interieur! Alcantara boven de tellers, de zetels en de kniesteuntjes aan de middenconsole... om dan nog maar te zwijgen van rode stiksels
Zeer knap.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenVolgende keer eens met de RS4 met dak open over de markt ipv met busje ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Comment
-
Splinternieuwe RS6 gezien op binnenparking van een hotel waar ik juist moest zijn.
Echt zo prachtige wagen. En toen kwam de eigenaar af: zette de deuren open (voor warmte wat buiten te laten) en toen liet hij de de motor al stationair draaien: MACHTIG!!!!
ik stond er met trillende benen naast mijn pover fietsje Spijtig genoeg rustig vertrokken en niet ge rev'd
Was ook echt mooi wit/lichtbeige lederen interieur.
Engelsmannen die in de goudbusiness zaten.
Echt spijt van dat ik geen camera bij de hand had voor een keer.
Portfolio | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!
Comment
Comment