Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    Welke zijn dat?

Kvind die 18" cup varianten de mooiste eignelijk, zowel meer als enkel delige
    Die die hier onder de rs2 liggen...

Comment

• Hmm, die B5 RS4 in die kleur... Noemt dat Goodwood-green?

Comment

• Is dat rechts een RS4 White Audi exclusive?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• ook vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
            Heeft je baas ene? Hoe lang heeft hij hem al?
            Nop, maar hij heeft er wel een tijdje een gehad(werk in een audi garage). Het exemplaar dat ik bedoel is er eentje van 2008 dacht ik(toen ie uitkwam), en had de laatste keer dat ik hem zag een 53000 km.( en kwam ie binnen met een kapotte R-tronic)

Ook irritant aan die karren is dat er slechts één garage onderhoud mag aan uitvoeren en dit is audi center zaventem. En daar durven ze al eens een steekje laten vallen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
              Hmm, die B5 RS4 in die kleur... Noemt dat Goodwood-green?
              Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
              Is dat rechts een RS4 White Audi exclusive?
              tweemaal ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                Hmm, die B5 RS4 in die kleur... Noemt dat Goodwood-green?
                Correct!

Comment

• echt een knappe kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                    ook vet

Comment

• Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Comment

• Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Prachtig interieur! Alcantara boven de tellers, de zetels en de kniesteuntjes aan de middenconsole... om dan nog maar te zwijgen van rode stiksels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                              Prachtig interieur! Alcantara boven de tellers, de zetels en de kniesteuntjes aan de middenconsole... om dan nog maar te zwijgen van rode stiksels
                              2222

Zeer knap.

Comment

• + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Lekker, zeer typische V6 sound.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                                  Volgende keer eens met de RS4 met dak open over de markt ipv met busje ?
                                  Daar zegt geen enkele S/RS liefhebber neen tegen denk ik. Al moet ik toegeven dat die zalige bochtige baantjes hier me net iets meer zeggen dan de markt.

Comment

Ik ben meestal niet voor tjoening en bodykits, maar dit is echt

Comment

• Gewoon in 't zwart, zonder dat gewrapte mat zwart, en die is af!

Comment

• Hier loop ik momenteel volledig zot van!

Comment

• Splinternieuwe RS6 gezien op binnenparking van een hotel waar ik juist moest zijn.

Echt zo prachtige wagen. En toen kwam de eigenaar af: zette de deuren open (voor warmte wat buiten te laten) en toen liet hij de de motor al stationair draaien: MACHTIG!!!!

ik stond er met trillende benen naast mijn pover fietsje Spijtig genoeg rustig vertrokken en niet ge rev'd

Was ook echt mooi wit/lichtbeige lederen interieur.

Engelsmannen die in de goudbusiness zaten.

Echt spijt van dat ik geen camera bij de hand had voor een keer.

Portfolio
                                          | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

Working...
                                          X