Oorspronkelijk geplaatst door Stancke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
nice garage
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtennice garage
http://www.audiblog.nl/?p=34966
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenDat heeft de looks van een supercar en is het net niet...Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenIs een 106 Rallye gewoon, wat wil je.
En hij zegt toch nergens dat een 106 Rallye beter is ofzo ? Ik vind de een R8 V8 ook nét niet wat hij wil zijn, en rij ook maar met een E30..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenAlsof een V8 plots te min is
Ik was al van van een gele AM V8, maar deze R8 mag er ook best zijn
De gele achterkant van de kuipstoelen vind ik best een knap detail, maar de gele middenconsole...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenHet is wel zo .
Comment
-
Voor een autoliefhebber kan deze misschien trager aanvoelen omdat hij meer gewoon is. Je kan deze mensen dan toch geloven maar ik denk dat je niet al te zeer op een ander zijn mening moet vertrouwen. Je visie zal waarschijnlijk wel veranderen als je ooit met een wagen kan/mag rijden.Mr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenAls er hier 5 man zit die met een R8 hebben gereden, en 4 van de 5 zegt dat de V8 trager aanvoelt dan je verwacht, veronderstelt menig forumbezoeker toch wel dat dat de waarheid is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenOmdat ze nogal vaak dwaze opmerkingen maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenDaar hoef je écht geen 15 voor te zijn hoor!Mr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichtendaar hoef je écht geen 15 voor te zijn hoor
Comment
Comment