Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
    Dat heeft de looks van een supercar en is het net niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
      Is een 106 Rallye gewoon, wat wil je.

Comment

• nice garage
        Waarschijnlijk de mooiste Audi prive garage. Deze bezitter Chuangs4 heeft een imposante Audi collectie staan in zijn mooi aangeklede garage staan. De recenste aanschaf een R8 V10 en een mooie classic car de RS2. Maar ook twee Sportec uitgevoerde Audi;s de RS4 en de RS6. Je kan spreken over een…

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
          Weet wel wat hij bedoelt maar toch... Een V8 R8 kan mij krijgen hoor!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
            Dat heeft de looks van een supercar en is het net niet...
            Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
            Is een 106 Rallye gewoon, wat wil je.
            Ik heb ook dat gevoel met een R8. Al vind ik het wel altijd vet als ik eentje zie rijden.
            En hij zegt toch nergens dat een 106 Rallye beter is ofzo ? Ik vind de een R8 V8 ook nét niet wat hij wil zijn, en rij ook maar met een E30..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
              Het is wel zo .
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Natuurlijk, een R8 V8 kan mij ook wel krijgen maar als je een one-off maakt en je hebt een V10 staan, dan pak je toch wel de V10 zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                  Alsof een V8 plots te min is

Ik was al van van een gele AM V8, maar deze R8 mag er ook best zijn

De gele achterkant van de kuipstoelen vind ik best een knap detail, maar de gele middenconsole...
                  Ja de gele amv8 vind ik ook super knap, ik vind gele auto's hoe langer hoe meer zeer knap en als kind was dat mijn favoriete kleur

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                      Het is wel zo .
                      Zegt iemand die uit ervaring spreekt?

Comment

• Waarom worden -18 jarigen hier altijd zo geviseerd, als er 5 man op het forum met een r8 heeft gereden zou het veel zijn...
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

• Omdat ze nogal vaak dwaze opmerkingen maken.

Comment

• En omdat ze 9/10 niet weten waarover ze praten als het over een motor of kracht gaat.
                            Mr Drift

Comment

• Als er hier 5 man zit die met een R8 hebben gereden, en 4 van de 5 zegt dat de V8 trager aanvoelt dan je verwacht, veronderstelt menig forumbezoeker toch wel dat dat de waarheid is?

Comment

• Voor een autoliefhebber kan deze misschien trager aanvoelen omdat hij meer gewoon is. Je kan deze mensen dan toch geloven maar ik denk dat je niet al te zeer op een ander zijn mening moet vertrouwen. Je visie zal waarschijnlijk wel veranderen als je ooit met een wagen kan/mag rijden.
                                Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                                  Als er hier 5 man zit die met een R8 hebben gereden, en 4 van de 5 zegt dat de V8 trager aanvoelt dan je verwacht, veronderstelt menig forumbezoeker toch wel dat dat de waarheid is?
                                  Dat is ook gewoon zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                    Omdat ze nogal vaak dwaze opmerkingen maken.
                                    daar hoef je écht geen 15 voor te zijn hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                      Daar hoef je écht geen 15 voor te zijn hoor!
                                      Mooi zo.
                                      Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
                                        Lelijk, veel te grote velgen en ze komen te ver naar buiten. In de eerste bocht schuren de banden tegen de kassen. Leuk hoor, bij een sportwagen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                          daar hoef je écht geen 15 voor te zijn hoor
                                          't is inderdaad niet leeftijds gebonden, maar bepaalde uitspraken van de 15-18 jarigen hier spreken soms wel boekdelen.

Comment

Working...
                                          X