Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDe RS6 van Don Juan Carlos, Koning van Spanje:
Ie weet ze ook uit te kiezen.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk moet me trouwens serieus inhouden om een wax-it kuurtje te boeken, ik begin me zowaar te ergeren aan swirls
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenErgens meer te vinden over die projectkar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNet 3u bezig geweest om de S8 schoon te maken...enkel van binnen
But so rewarding!
Eh, wisselen, ik jou buitenkant, jij mijn binnenkant, die is kleiner ?Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenEn TomT had em zo mooi gezet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenFreude am Gas!
Heb je geen problemen door op gas te rijden? Startproblemen, vermogensverlies... ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk snap niet hoe...kan dat van een hogedrukreiniger?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenHet chassis is van aluminium gemaakt. Gaven ze dan ook de naam Space Frame
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenWacht maar tot ge aan den buitenkant begint, heb net 3 uren bezig geweest om alle Duitse NS vliegen van de RS4 af te krijgen, en de snuit van de S8 is nog groter, bigger, ....
Eh, wisselen, ik jou buitenkant, jij mijn binnenkant, die is kleiner ?
Buitenkant doe ik niet met de hand maar in zo'n selfcarwash spuitcabine
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenHeb je geen problemen door op gas te rijden? Startproblemen, vermogensverlies... ?
Hij rijdt iets "bruter" op gas, 't is allemaal iets minder smooth...dat merk je vooral bij het schakelen. Maar zeker niet in die mate dat het stoort.
Vermogensverlies voel je wel wat, maar stel dat je geen 360 maar nog 300pk hebt, who cares als ik in z'n zes op de autostrade zit? Ik kan 'm nog altijd naar benzine switchen als ik met iemand wil spelen
Laatst continu van Berlijn teruggereden, grootste deel aan 200 en ook meer...no problem whatsoever.
Zeker een aanrader dus! (afgezien van de verkeersbelasting)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenje gebruikt toch de 2 buckets one car methode hé?
KUT...dacht ik de hele tijd dat het 1 bucket two cars was
Comment
Comment