Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die prijs

crazy

Comment

• Ben aan het twijfelen of ik geen zwarte spiegelkapjes zou regelen voor de S8. Soms vind ik het totaalplaatje schitterend (letterlijk en figuurlijk), maar op sommige momenten heb ik liever wat meer discretie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Ben aan het twijfelen of ik geen zwarte spiegelkapjes zou regelen voor de S8. Soms vind ik het totaalplaatje schitterend (letterlijk en figuurlijk), maar op sommige momenten heb ik liever wat meer discretie...
        Zou ik ook overwegen in uw plaats, maar de originele uiteraard houden. Kan je altijd wisselen als je zin hebt, of als je hem ooit verkoopt.

Comment

• Soms ziet het er iets te pimp uit...alleen wil ik dan wsl ook een zwarte grill, en als ik die heb wil ik die chrome raamomlijstingen wsl weer weg
          Never ending story about to start!

Comment

• Das echt vet die spiegelkappen

Comment

Ben aan het twijfelen of ik geen zwarte spiegelkapjes zou regelen voor de S8. Soms vind ik het totaalplaatje schitterend (letterlijk en figuurlijk), maar op sommige momenten heb ik liever wat meer discretie...
              Doen! Sleeperheid
              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Die S8 heeft een beetje uw hart over/gewonnen zo te zien.
                Itt. de RS2/RS6.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Why? Ik "was" toch even lyrisch over die RS6, en ben het nog steeds over de RS2?

Comment

• Waarom hou jij zo van je RS2 LL?

Als ik die vraag stel krijg ik altijd iets anders te horen...blijkbaar heeft dat ding zoveel kwaliteiten :s

ik moet echt eens met een RS2 rijden...
                    Captain Turbo
                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                      Waarom hou jij zo van je RS2 LL?

Als ik die vraag stel krijg ik altijd iets anders te horen...blijkbaar heeft dat ding zoveel kwaliteiten :s

ik moet echt eens met een RS2 rijden...

Drama, bruutheid, plots inkomende turbo whiplash, geluid (andere uitlaat)...

én understatement...tenminste, bij m'n opvallend blauw geval iets minder, maar de meeste gladde jongens in een pakweg saab aero denken vaak dat het hier om een minderwaardig Aarschots stadsfeestzaalmodel gaat...niets is minder waar!

Comment

• Idd, zo verdomd veelzijdig.

Ie doet alles without a sweat. Tripje naar de ring, maar evengoed met 4 man en bagage op reis gaan. En die motor is gewoon bangelijk. Daarstraks zat ik in wat kleine boeredorpjes in 6e tegen 50 te bollen, en dat doet dat gewoon zonder verpinken... boterzacht. Eenmaal op de open baantjes komt dat absurde in verhouding tot de koets boven, pure brutaliteit
                        En je kan er ook als 'fancy' kar ergens mee toekomen imo (ok, dat blauw is wel écht enkel voor kenners dan ), zonder dat je scheef bekeken zal worden...'t is gewoon een simpele 80 break voor iedereen. understatement ten top voor een OEM auto om mee rond te bollen, zeker vandaag de dag.

Comment

• I totally agree!

Fantastische allrounder. Eén van de machtigste dingen is snachts autostrade of nationale banen knallen, dat oranje rode dash, de 5pitter die zoemt of bromt naar gelang je voet. En dan dat never ending koppel.

Ik maak zo snel mogelijk ng eens een filmpje.

Comment

• ja doe eens aub!

Comment

• mohow zeh kik nu ahlik ne kji!

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• toen had ie z'n vitamientjes nog niet genomen.

extra plofferij en va-vite!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  toen had ie z'n vitamientjes nog niet genomen.

extra plofferij en va-vite!
                                  met de vlam in de pijp!

Comment

• M'n filmpje 0 - 250 met de RS6 op youtube, al meer dan 1 miljoen keer bekeken

Comment

• Dat RS2 filmpje moet niet veel onderdoen zeker?

edit, oei nog geen 12000 keer, matig!

Comment

• Emergency brake een half miljoen

Comment

Why? Ik "was" toch even lyrisch over die RS6, en ben het nog steeds over de RS2?
                                          Omdat ze allebei te "koop" staan, de RS2 mss niet officieel.
                                          De RS2 ging je toch nooit weg doen?

Maar aan de andere kant versta ik 't wel, je "bent" er nu niet echt veel mee.

Ik vroeg mij dat eigenlijk gewoon af.
                                          En ik zie ook dat die S8 eigenlijk een goede koop was, niet alleen als autoliefhebberij.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                          X