Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ben aan het twijfelen of ik geen zwarte spiegelkapjes zou regelen voor de S8. Soms vind ik het totaalplaatje schitterend (letterlijk en figuurlijk), maar op sommige momenten heb ik liever wat meer discretie...
Ben aan het twijfelen of ik geen zwarte spiegelkapjes zou regelen voor de S8. Soms vind ik het totaalplaatje schitterend (letterlijk en figuurlijk), maar op sommige momenten heb ik liever wat meer discretie...
Zou ik ook overwegen in uw plaats, maar de originele uiteraard houden. Kan je altijd wisselen als je zin hebt, of als je hem ooit verkoopt.
Soms ziet het er iets te pimp uit...alleen wil ik dan wsl ook een zwarte grill, en als ik die heb wil ik die chrome raamomlijstingen wsl weer weg
Never ending story about to start!
Doen! Sleeperheid
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
én understatement...tenminste, bij m'n opvallend blauw geval iets minder, maar de meeste gladde jongens in een pakweg saab aero denken vaak dat het hier om een minderwaardig Aarschots stadsfeestzaalmodel gaat...niets is minder waar!
Ie doet alles without a sweat. Tripje naar de ring, maar evengoed met 4 man en bagage op reis gaan. En die motor is gewoon bangelijk. Daarstraks zat ik in wat kleine boeredorpjes in 6e tegen 50 te bollen, en dat doet dat gewoon zonder verpinken... boterzacht. Eenmaal op de open baantjes komt dat absurde in verhouding tot de koets boven, pure brutaliteit
En je kan er ook als 'fancy' kar ergens mee toekomen imo (ok, dat blauw is wel écht enkel voor kenners dan ), zonder dat je scheef bekeken zal worden...'t is gewoon een simpele 80 break voor iedereen. understatement ten top voor een OEM auto om mee rond te bollen, zeker vandaag de dag.
Fantastische allrounder. Eén van de machtigste dingen is snachts autostrade of nationale banen knallen, dat oranje rode dash, de 5pitter die zoemt of bromt naar gelang je voet. En dan dat never ending koppel.
Comment