als je wil kunnen wisselen is ene setje extra mss een optie. Kan me niet inbeelden dat die veel kosten die kapjes... 't is maar plastiek
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk vind het zelf ook knap hoor, maar bij sommige gelegenheden is die kist daarmee te bling bling.
Gisteren 190.000km getikt, heen en terug naar Folembray met 16,8liter gas (bc 14,7). Heenweg ca 2u over 280km, terugweg iets langzamer door de smurfen. Maar al bij al dus schitterend verbruik gezien het tempo, me happy!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenals je wil kunnen wisselen is ene setje extra mss een optie. Kan me niet inbeelden dat die veel kosten die kapjes... 't is maar plastiek
Ze kosten indd erg weinig, als je ze vindt that is. Maar eerlijkheidshalve nog niet echt verder dan ebay.de gezocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenEn van 'n wrak van een A8 D2?
Matthi rijdt jammer genoeg met een beejemwee
Comment
-
Manchester United-voetballer Anderson is aan de dood ontsnapt. De 22-jarige middenvelder was op vakantie in Portugal toen hij een auto-ongeluk kreeg. Hij kon net op tijd uit het brandende vehikel worden gehaald. Dat meldt de Daily Mail. Anderson revalideert momenteel van een ernstige knieblessure en zat in de auto met…
Anderson revalideert momenteel van een ernstige knieblessure en zat in de auto met een vriend, Victor, en een Braziliaanse vriendin. Hij had de zaterdagavond gespendeerd in de nachtclub Sardinha Biba en reed vervolgens naar zijn hotel. Hij reed in een Audi R8, een tweezitter. Vreemd genoeg zaten ze met zijn drieën in het vehikel. Rond 7 uur ’s ochtends vond het ongeluk plaats.
Comment
-
dubbelpostLast edited by Spillies; 04/08/2010, 00:32.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Comment
-
Vraagje ivm de S8:
Heb nu al regelmatig waarschuwing gehad voor oliepeil: als ik 'm meteen na stoppen meet staat ie inderdaad op het miminum, maar als ik een half uur à drie kwartier wacht staat ie mooi op het midden.
*n00b mode on (as usual regarding cars)
Mij hadden ze toch wijsgemaakt dat je oliepeil altijd "koud" moet meten, en ik vermoed dat ie écht koud (want na een 3 kwartier staat ie nog steeds vrij warm) nog hoger staat.
What to do? Toch bijvullen met als risico dat ie de eerste kilometers wat "te hoog" staat? Eventueel sensor/meter laten checken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVraagje ivm de S8:
Heb nu al regelmatig waarschuwing gehad voor oliepeil: als ik 'm meteen na stoppen meet staat ie inderdaad op het miminum, maar als ik een half uur à drie kwartier wacht staat ie mooi op het midden.
*n00b mode on (as usual regarding cars)
Mij hadden ze toch wijsgemaakt dat je oliepeil altijd "koud" moet meten, en ik vermoed dat ie écht koud (want na een 3 kwartier staat ie nog steeds vrij warm) nog hoger staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten+1 nu!
Ik kwam dit ook tegen
+ YouTube Video
Van voor mijnen tijd maar er zitten wel leuke sfeerbeeldjes bij!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenOhja en zorg vooral dat je auto mooi vlak staat.
Comment
Comment