Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• als je wil kunnen wisselen is ene setje extra mss een optie. Kan me niet inbeelden dat die veel kosten die kapjes... 't is maar plastiek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Ik vind het zelf ook knap hoor, maar bij sommige gelegenheden is die kist daarmee te bling bling.

Gisteren 190.000km getikt, heen en terug naar Folembray met 16,8liter gas (bc 14,7). Heenweg ca 2u over 280km, terugweg iets langzamer door de smurfen. Maar al bij al dus schitterend verbruik gezien het tempo, me happy!
      En van 'n wrak van een A8 D2?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        als je wil kunnen wisselen is ene setje extra mss een optie. Kan me niet inbeelden dat die veel kosten die kapjes... 't is maar plastiek

Ze kosten indd erg weinig, als je ze vindt that is. Maar eerlijkheidshalve nog niet echt verder dan ebay.de gezocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
          En van 'n wrak van een A8 D2?

Matthi rijdt jammer genoeg met een beejemwee

Comment

• Nicccccccce

Comment

• Manchester United-voetballer Anderson is aan de dood ontsnapt. De 22-jarige middenvelder was op vakantie in Portugal toen hij een auto-ongeluk kreeg. Hij kon net op tijd uit het brandende vehikel worden gehaald. Dat meldt de Daily Mail. Anderson revalideert momenteel van een ernstige knieblessure en zat in de auto met…

Anderson revalideert momenteel van een ernstige knieblessure en zat in de auto met een vriend, Victor, en een Braziliaanse vriendin. Hij had de zaterdagavond gespendeerd in de nachtclub Sardinha Biba en reed vervolgens naar zijn hotel. Hij reed in een Audi R8, een tweezitter. Vreemd genoeg zaten ze met zijn drieën in het vehikel. Rond 7 uur ’s ochtends vond het ongeluk plaats.
              WTF

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• dubbelpost
                Last edited by Spillies; 04/08/2010, 00:32.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                  ze moeten voetballers verbieden van die wagens te kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                    Ik dacht meteen aan een filmpje waar een carrera gt vertrekt met een kerel achter het stuur en 2 vrouwen als passagiers.

Comment

• Vraagje ivm de S8:

Heb nu al regelmatig waarschuwing gehad voor oliepeil: als ik 'm meteen na stoppen meet staat ie inderdaad op het miminum, maar als ik een half uur à drie kwartier wacht staat ie mooi op het midden.

*n00b mode on (as usual regarding cars)
                      Mij hadden ze toch wijsgemaakt dat je oliepeil altijd "koud" moet meten, en ik vermoed dat ie écht koud (want na een 3 kwartier staat ie nog steeds vrij warm) nog hoger staat.

What to do? Toch bijvullen met als risico dat ie de eerste kilometers wat "te hoog" staat? Eventueel sensor/meter laten checken?

Comment

• Zet je peil koud op het maximum.

En als ik me niet vergis is er ook een sensor die de oliepeilsensor controleert... die durven ook al eens kapot gaan.
                        Last edited by ; 04/08/2010, 17:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          Vraagje ivm de S8:

Heb nu al regelmatig waarschuwing gehad voor oliepeil: als ik 'm meteen na stoppen meet staat ie inderdaad op het miminum, maar als ik een half uur à drie kwartier wacht staat ie mooi op het midden.

*n00b mode on (as usual regarding cars)
                          Mij hadden ze toch wijsgemaakt dat je oliepeil altijd "koud" moet meten, en ik vermoed dat ie écht koud (want na een 3 kwartier staat ie nog steeds vrij warm) nog hoger staat.
                          Mij hebben ze gezegd van dat warm te meten, en dan na het stopzetten van de motor een 5-tal minuten te wachten zodat alle olie naar beneden gezakt is.

Comment

• Zal 'm nu nog even geheel laten afkoelen, en dan eens kijken....als ie dan op maximum staat heb ik een probleem natuurlijk

Maaaaaar zoals Dehaene zei: we lossen de problemen pas op als ze zich stellen!

Thx!

Comment

• ik meet de olie altijd koud en vul dan bij indien nodig

maar in de BMW bvb is dat onmogelijk, oliepeil is via een functie in de BC en daarvoor moet de olie warm genoeg zijn (dacht rond de 70°)

stomme vraag mss: als olie warm wordt, zet dat dan lichtjes uit?

Comment

• Ohja en zorg vooral dat je auto mooi vlak staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                  +1 nu!

Ik kwam dit ook tegen

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Van voor mijnen tijd maar er zitten wel leuke sfeerbeeldjes bij!
                                  Waar is den tijd!!Ik krijg kippenvel als ik dat terugzie!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                    Ohja en zorg vooral dat je auto mooi vlak staat.

Comment

• ja ey ik krijg er genoeg langs die ik moet vragen "maar staat de auto vlak"?

-> ah nee hij staat op den oprit op de helling.

Comment

• I know

Thanks 4 the help!

Ik denk dat het wel normaal is dat dat ding aan 200 continu op gas licht olie verbruikt iig, temperatuur zal wel wat hoger liggen dan normaal.
                                        Maar ik volg het alleszins op!

Comment

• van Quattro naar Nul

Aktuelle News aus Ihrer Nähe. Tägliche Nachrichten aus Fulda, Bad Hersfeld, MKK, Rhön, Vogelsberg und Umgebung.

Comment

Working...
                                          X