Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Geen idee, denk eerder van niet...ik vermoed een "poging" tot herinschrijving.
    De kerels die 'm zijn komen halen zijn niet de nieuwe eigenaars, reden gewoon in dienst van.
    Ik heb in ieder geval m'n best gedaan alle documentatie mee te geven: MTM-tuning rapport, Typengenehmigung van uitlaat, Vmax-Aufhebung, facturen van Ladeluftkühlers, Turboschlauchkit, etc
    Zelfs nog een originele RS6 brochure, d'r gaat er 1 content zijn denk ik.

End of an era wat mij betreft iig!
    ... nieuwe eigenaar is zeer gekend in de Duitse en Zwitserse RS-kringen, aangezien hij één van DE RS-experts is en voor veel eigenaren het onderhoud verzorgt. Staan altijd een stuk of 5-6 RS'en in de loods bij hem. Daarnaast is hij onder andere eigenaar en bouwer van de RS4 (B5) met RS6 biturbo blok (enige pagina's terug) en een RS4 B7.

Afhankelijk van zijn gevoel bij de wagen, zal de wagen verder verfijnd worden / opnieuw opgebouwd worden / streetlegal worden of trackcar / eigendom blijven of verkocht worden etc.

De 'transporteurs' zijn werknemers van hem in zijn ander bedrijf en mochten van de baas dus op uitstap

.. in elk geval snelle verkoop. 's Morgens bekend maken in DE, 2 uur later telefoon en 's middags opgehaald en cash op tafel. Wat wil je meer op het moment, dat je besloten hebt afscheid te nemen.
    Last edited by ; 05/08/2010, 23:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
      ... nieuwe eigenaar is zeer gekend in de Duitse en Zwitserse RS-kringen, aangezien hij één van DE RS-experts is en voor veel eigenaren het onderhoud verzorgt. Staan altijd een stuk of 5-6 RS'en in de loods bij hem. Daarnaast is hij onder andere eigenaar en bouwer van de RS4 (B5) met RS6 biturbo blok (enige pagina's terug) en een RS4 B7.

Afhankelijk van zijn gevoel bij de wagen, zal de wagen verder verfijnd worden / opnieuw opgebouwd worden / streetlegal worden of trackcar / eigendom blijven of verkocht worden etc.

De 'transporteurs' zijn werknemers van hem in zijn ander bedrijf en mochten van de baas dus op uitstap

Ach .. in elk geval snelle verkoop. 's Morgens bekend maken, 2 uur later telefoon en 's middags opgehaald en cash op tafel. Wat wil je meer op het moment, dat je besloten hebt afscheid te nemen.

Volledig gelijk: ik hou van de snelle aanpak, en aan de hand van je omschrijving weet ik exact om wie het gaat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten

.. in elk geval snelle verkoop. 's Morgens bekend maken in DE, 2 uur later telefoon en 's middags opgehaald en cash op tafel. Wat wil je meer op het moment, dat je besloten hebt afscheid te nemen.
        Ik ben écht blij dat ie een toekomst krijgt die 'm verdient, nl. blijven rijden (als ie natuurlijk niet opnieuw verkocht wordt)!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Vlotte verkoop!

Comment

• Comment

• Comment

• Was het interieur van je RS6 niet half gestript ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                  Was het interieur van je RS6 niet half gestript ofzo?
                  Half?

Een stuur en twee kuipzetels stonden er nog in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Typengenehmigung van uitlaat, Vmax-Aufhebung, facturen van Ladeluftkühlers, Turboschlauchkit, etc
                    Duitse autotermen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      wat een auto was dat seg

²²²²²²²²²²²²²

Comment

• De RS2 geklokt met Racechrono op 5.8 sec naar honderd... inclusief rolling start dus pas planken als ik 15 rijd ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                          De RS2 geklokt met Racechrono op 5.8 sec naar honderd... inclusief rolling start dus pas planken als ik 15 rijd ofzo
                          Waarom zou je je sprints timen als je niet sprint?

Comment

• Ritje met de cab van gisteren nog eens gaan doen, nu met deftig materiaal

Heerlijk

En nu bang afwachten of ik niet geflitst ben

Comment

• Comment

• Comment

• En nog een leuke speelkameraad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    Waarom zou je je sprints timen als je niet sprint?
                                    Omdat ik dat niet durf?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                      Omdat ik dat niet durf?
                                      Maar nu zit je met tijden die ver van representatief zijn! Volgens mij moet jij 4.5s zonder echt te gaan beulen, niet?

Comment

Maar nu zit je met tijden die ver van representatief zijn! Volgens mij moet jij 4.5s zonder echt te gaan beulen, niet?
                                        Dat zou ik toch wel héél straf vinden...

Comment

I think you're quite nuts sir

Comment

Working...
                                          X