das toch vet?! Kuch. Zon rode lijkt me zalig naast de wax-it mini..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtendas toch vet?! Kuch. Zon rode lijkt me zalig naast de wax-it mini..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichtenjaja , als ge audi zover krijg om een lichte vracht goed te keuren wil ik dat gerust doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenSpillies regelt da wel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenkomkom, denk aan de uitstraling van je bedrijf!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenTrue, Audi is zowieso not done
Ga nog wat je aquarium rijden jij!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGa nog wat je aquarium rijden jij!
Jij bent gewoon jaloers dat jij zo geen bushok hebt!
En dat in combinatie met de frustratie van een verloren gegane RS6 maakt dat je dingen zegt die je niet meent!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Jij bent gewoon jaloers dat jij zo geen bushok hebt!
En dat in combinatie met de frustratie van een verloren gegane RS6 maakt dat je dingen zegt die je niet meent!
Je hebt gelijk...ik hou eigenlijk van dat ding...wanneer ben je je jarig? Dan kom die bakboord/stuurboord lichtjes eens droppen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJe hebt gelijk...ik hou eigenlijk van dat ding...wanneer ben je je jarig? Dan kom die bakboord/stuurboord lichtjes eens droppen!
Stap dus al maar in die Trabant, want het duurt wel even voor je hier bent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOver een kleine maand.
Stap dus al maar in die Trabant, want het duurt wel even voor je hier bent.
Klinkt als m'n opa die ons adviseerde over een reisje naar de Ostsee vanuit Leipzig
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenIemand 'n idee in welke kleuren een S2 (bij voorkeur Avant, dus post 1993) kon worden gekocht?
'n Folder is ook immer welkom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenIk vroeg me af welke kleur deze was:
Er wordt in't topic gezegd 'blue pearl' maar ik dacht dat dat iets lichter was, dit lijkt me toch eerder Indigo?
Anderzijds wel een héél vette tint!Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenVoor de 1000ste keer -> http://www.audisport.be/database/
Comment
Comment